Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:39:12 GMT

اعضای کمیسیون بهداشت مجلس وارد گلستان شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۹۹۵۷

اعضای کمیسیون بهداشت مجلس وارد گلستان شدند

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی صبح جمعه به منظور بررسی میدانی از وضعیت مراکز درمانی و بیمارستان های استان، وارد گلستان شدند.

با درخواست مجمع نمایندگان استان گلستان از هیات رئیسه مجلس و پیگیری رضا آریان پور، دبیر کمیسیون بهداشت و درمان، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و بررسی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان، به گلستان سفر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر یک روزه و فشرده از هر حوزه انتخابیه به نمایندگی، یک بیمارستان بازدید خواهد شد اما در جمع بندی نهایی مشکلات تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان خصوصاً مواردی که به طور مستقیم و غیر مستقیم با بیماری کرونا مرتبط هست لحاظ خواهد شد.

بازدید اعضای کمیسیون و مسئولان ملی و استانی، از بیمارستان کلاله شروع و از شرق به غرب استان انجام خواهد شد.

گفتنی است گلستان در وضعیت بحرانی کرونا قرار دارد و طبق گفته عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم اکنون هزار و ۸۹۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری و بیشتر از این تعداد هم به صورت سرپایی روزانه خدمات دریافت می کنند.

وضعیت واکسیناسیون هم در استان شتاب یافته اما ایده آل نیست و باید نگاه ویژه تری به استان شود.

کد خبر 5284871

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری عاشورا عکس استانها واکسن کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر شیوع کرونا رسانه هیئت آمار کرونا تاسوعا و عاشورا هیئت مذهبی کمیسیون بهداشت اعضای کمیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه