Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا حاجی‌اسماعیلی مسئول کمپین تأمین اکسیژن برای بیماران کرونایی در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد  با اشاره به اینکه  همکارانم در دبیرستان هاشمی‌نژاد ۳ از سال‌ها قبل به‌تناسب و فراخور نیازهای جامعه اقداماتی را با همکاری دانش‌آموزان و دیگر افراد جامعه برای کمک و همراهی به نیازمندان در دستور کار دارند، گفت: امسال نیز با توجه به مشکلات کرونا که در جامعه ایجاد کرد و با تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌ها بسیاری از بیماران در منزل نیاز به کپسول اکسیژن‌ دارند، اقدام به تشکیل گروهی در سطح مدرسه برای تهیه و توزیع کپسول اکسیژن کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص نحوه همکاری و انجام این کار خداپسندانه، افزود: دانش‌آموزانی که در فرآیند این کار خیر همراهی می‌کنند، علاوه بر مشارکت مالی در خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز همکاری کردند.

مسئول کمپین تأمین اکسیژن برای بیماران کرونایی در یکی از مدارس مشهد مهم‌ترین هدف اصلی این فعالیت‌ها را آموزش داشتن دغدغه‌های اجتماعی به دانش آموزان دانست و ادامه داد: تاکنون موفق به خرید و تهیه ۱۸۵ کپسول اکسیژن شده‌ایم و با کمک‌هایی که جمع شده است طی روزهای آینده نیز تعداد دیگری کپسول خریداری می‌کنیم.

حاجی‌اسماعیلی بیان کرد: تمامی کپسول‌هایی که خریداری‌شده به‌همراه کپسول‌هایی که از سوی مردم اهدا شده است، به‌صورت امانت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مراکز افق بقاع متبرکه خراسان رضوی به ۵۰۰ کپسول اکسیژن

او از اعتماد مردم به این مجموعه به‌عنوان یک سرمایه یاد و تصریح کرد: خوشبختانه در سایه اعتمادی که به مجموعه فرهنگیان وجود دارد باعث شده تا مردم در این کار همراه ما باشند، ما نیز در پاسخ به این اعتماد گزارش‌های لحظه‌به‌لحظه از فعالیت‌ها و خدمات انجام‌شده را ارائه می‌کنیم.

مسئول کمپین تأمین اکسیژن برای بیماران کرونایی در یکی از مدارس مشهد در خصوص فرآیند توزیع کپسول‌ها تاکید کرد: با ارتباطی که با واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های امام رضا(ع)، قائم و شهید هاشمی‌نژاد داریم بیماران نیازمند را معرفی می‌کنند، همچنین بیماران نیازمندی که مستقیم با مجموعه ارتباط برقرار می‌کنند کپسول را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

حاجی‌اسماعیلی همچنین از تهیه بسته‌های معیشتی برای‌ نیازمندان در کنار کمپین تأمین اکسیژن هم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی برخی اصناف و شرایط بد اقتصادی، تاکنون تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان حاشیه شهر توزیع‌ شده است.

او با اشاره به سابقه همکاری دبیران و دانش‌آموزان مدرسه در امور خیر و اجتماعی افزود: شروع این کار خداپسندانه از سه سال قبل و از شب چهارشنبه‌سوری کلید خورد و در آن شب از دانش‌آموزان درخواست کردیم پولی را که قرار است برای خرید ترقه هزینه کنند که باعث حادثه و ایجاد معلولیت می‌شود را صرف خرید تعدادی ویلچر برای معلولان کنیم و به نیازمندان معلولی که توان خرید آن را ندارند، اهدا کنیم.

مسئول کمپین تأمین اکسیژن برای بیماران کرونایی در یکی از مدارس مشهد ادامه داد: در این سال‌ها همواره فعالیت دانش‌آموزان و دبیران مدارس ادامه داشته و در حوزه‌های کمک‌رسانی در زمان سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور اقدامات و خدماتی انجام داده‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کپسول اکسیژن بیماری کرونا کپسول اکسیژن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه