Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:48:04 GMT

هافبک ایتالیایی چلسی راهی لیون شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۰۲۷۳

هافبک ایتالیایی چلسی راهی لیون شد

امرسون پالمری به عضویت تیم لیون فرانسه درآمد.

به نقل از فیگارو،  امرسون پالمیری رسماً به صورت قرضی از چلسی به المپیک لیون پیوست. ملی پوش ایتالیایی بخشی از تیمی بود که تابستان امسال قهرمان یورو ۲۰۲۰ شد و به دنبال زمان بازی بیشتری بود ولی این فرصت برای او در چلسی به دلیل ترافیک زیاد بازیکن فراهم نبود و به همین دلیل او راهی لیون فرانسه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نزدیک به پیوستن ناپولی بود و برای بازگشت به رم صحبت نیز با سران این تیم صحبت کرد، اما اکنون به صورت قرضی برای یک فصل به لیون پیوست.

او در پایان فصل باید به چلسی بازگردد و هیچ گزینه ای برای خرید وجود ندارد و چلسی او را برای فصل بعد می خواهد و به این ترتیب او تنها یک سال در لیون خواهد بود و فصل بعد دوباره به استمفوئردبریج باز خواهد گشت.

لیون فصل جدید لیگ فرانسه را خوب شروع نکرده است و با یک مساوی و یک باخت و تنها یک امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و باید دید با ورود امرسون می تواند به شرایط بهتری برسد یا خیر.
/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست

دنیل اورساتو پس از پایان دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند گریه کرد.

به گزارش فارس، قضاوت شب گذشته دنیل اورساتو در بازی پاریس-دورتموند مقتدرانه و بی‌نقص بود. به طوریکه پس از مسابقه رسانه‌ها در کنار بازتاب خوشحالی دورتموند و ناکامی امباپه به عملکرد فوق‌العاده داور ایتالیایی اشاره کردند.

اورساتو شب گذشته پس از پایان بازی اشک ریخت و صحنه‌های گریه او مورد توجه مطبوعات قرار گرفت. داور 48 ساله شب گذشته آخرین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد زیرا که مسابقات یورو 2024 آخرین دوره قضاوت او در مستطیل سبز خواهد بود.

اورساتو یکی از بهترین داوران فیفا در 10 سال اخیر بود. او سال 2020 بهترین داور سال انتخاب شد، فینال لیگ قهرمانان 2020 ، نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2021، بازی افتتاحیه و نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر را سوت زد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشک‌های اورساتو در وداع با لیگ قهرمانان؛ داور ایتالیایی پس از قضاوت پاریس-دورتموند گریست
  • اذعان «آسپیدس» به هدف قرار گرفتن ناو ایتالیایی در خلیج عدن
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم/ تجاوز جنسی؛ راهی برای نشان دادن برتری آمریکایی‌ها بر فرانسه
  • نسل جدید مدافعان ایتالیایی، آینده ای درخشان پیش رو دارد / فیلم
  • پیام اپراتور ایتالیایی برای صهیونیست‌ها: به فلسطین خوش آمدید
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • (ویدیو) دستور پخت گوجه و بادمجون به سبک ایتالیایی‌ها
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!