Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:45:08 GMT

اجتماع زنان عاشورایی در ایلام به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۰۴۲۴

اجتماع زنان عاشورایی در ایلام به روایت تصویر

گروه استان‌ها - در سوگ سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و به یاد اسرای صحرای کربلا در مصلی امام خمینی(ره) ایلام سر دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ایلام،  بانوان ایلامی در سوگ سرور و سالارشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و به یاد اسرای صحرای کربلا و همچنین در راستای اعلان رهروی از حضرت زینب(س) در مصلی  امام خمینی(ره) اجتماع کرده و ندای لبیک یا زینب(س) و نیز امان از دل زینب را سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم عزاداری سالارشهیدان در استان کردستان به روایت تصویربرگزاری مراسم عزاداری عاشورای حسینی در ژاپنمراسم عزاداری عاشورای حسینی در سنندج به روایت تصویر

انتهای پیام/180/س

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها