Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@06:38:52 GMT

طرح نذر خون در زنجان تا اربعین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۰۴۳۲

طرح نذر خون در زنجان تا اربعین ادامه دارد

سیامک اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح نذر خون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: افرادی که در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند، می‌توانند برای اهدای خون به مراکز مختلف انتقال خون مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اهدای خون نیاز به زمان خاصی ندارد، اظهار کرد: نیاز به خون دائمی و همیشگی است.

مدیر انتقال خون زنجان با بیان اینکه دریافت کنندگان واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا نیز دو هفته بعد از واکسینه شدن می‌توانند خون اهدا کنند، گفت: اهداکنندگان با اطمینان خاطر به مراکز انتقال خون مراجعه کنند چرا که تمام پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی تاکید کرد: طرح نذر خون در مراکز انتقال خون استان زنجان تا اربعین حسینی ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با ثبت نام در سایت سازمان انتقال خون استان زنجان و یا مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون، تاریخ و ساعت اهدای خون را مشخص کنند.

وی با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای اهدای خون مستمر است، ابراز داشت: فر هنگ سازی اهدای خون مستمر نیاز به زمان دارد اهدای خون یک سرمایه فرهنگی مهم است،.

مدیر انتقال خون زنجان گفت: همکاران در انتقال خون استان زنجان به صورت دو شیفت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 5284878

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون انتقال خون محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری عاشورا عکس استانها واکسن کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر شیوع کرونا رسانه هیئت تاسوعا و عاشورا آمار کرونا هیئت مذهبی استان زنجان انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، افزود: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها اجتناب کنند.

سلطانی گفت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روز‌های خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان