Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افراد سودجویی که اخیرا با انتشار تصاویر برپایی تور‌های گردشگری غیرمجاز در گیلان، محدودیت‌های کرونایی را نقض کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش برنا؛ روزبه آلیانی، رییس دفتر بررسی و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی برای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس دلتا، عده‌ای سودجو، تصاویری مبنی بر اجرای تور گردشگری در گیلان منتشر کرده اند که ضمن نقض محدودیت‌ها، موجب نگرانی مردم و فعالان گردشگری استان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود شرایط حاکم بر کشور و گیلان، این اداره کل هیچگونه مجوزی برای اجرای تور‌های گردشگری در گیلان صادر نکرده و این افراد، مدیران گروه‌های غیر مجازی هستند که در طول سال با فریب علاقه‌مندان به سفر، به صورت غیر قانونی به استان سفر کرده که علاون بر نابودی طبیعت، با اعمال هنجارشکنانه موجب نارضایتی مردم محلی شده اند.

او ضمن تذکر جدی به گروه‌هایی که در این روز‌های سخت و طاقت فرسا بدون در نظر گرفتن شرایط بحرانی، به این استان سفر می‌کنند، تصریح کرد: چنانچه این افراد به اجرای این تور‌ها اصرار کنند، بدون هیچگونه اغماض و با برخورد قاطع قانون روبه رو خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری و صنایع دستی ویروس گردشگری گردشگری استان قانون گیلان تورهای گردشگری تور های گردشگری غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد