Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: باشگاه‌ها اگر قصد پرداخت پولی برای دریافت رضایت‌نامه بازیکنان تیم فوتبال پدیده دارند، فعلا دست نگه دارند زیرا تا زمانی که وضعیت مالکیت این تیم مشخص نشود هیات فوتبال خروج هیچ بازیکنی از باشگاه پدیده را امضا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: برای تعیین تکلیف مالکیت باشگاه پدیده، قرار بوده مدیران باشگاه به مشهد آمده و جلساتی را با کمیته ورزشی شورای تامین استان داشته باشند که هنوز این مهم روی نداده است.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: هر بازیکن پس از دریافت رضایت نامه از باشگاه برای طی فرایند قانونی باید خروج خود را در هیئت فوتبال ثبت و خروجی بپردازد و با توجه به اینکه هیچ بازیکنی تا کنون این فرایند را طی نکرده، لذا می توان گفت باشگاه پدیده هیچ خروجی نداشته است.

حیدری بیان کرد: از طرف دیگر بدهی‌ها و حساب‌هایی بین باشگاه فوتبال پدیده و هیئت فوتبال استان از جمله برگزاری مسابقات، حق شرکت تیم‌های پایه تا زمین های تمرینی از سال‌های قبل وجود داشته است که تا این بدهی ها تسویه نشود، خروجی بازیکنان پدیده امضا نخواهد شد، لذا باشگاه های متقاضی بازیکنان پدیده حتما این موضوع را در نظر داشته باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت فوتبال خراسان رضوی باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • جزئیات سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان + برنامه‌ها
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد