Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوتی، مدیر بیمارستان شهید بهشتی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: بیمارستان شهید بهشتی به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی از ساعاتی قبل به پذیرش بیماران کرونایی اقدام کرد و در حال حاضر ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

او افزود:بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی به دلیل تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت الله طالقانی در اورژانس بیمارستان منتظر خالی شدن تخت بستری بودند به همت همکاران پرتلاش فوریتهای پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر بیمارستان  شهید بهشتی ادامه داد: در ۳ روز اخیر مراجعات بیماران به اورژانس افزایش یافته و با کمبود تخت بستری حتی در اورژانس بیمارستان روبرو هستیم به نحوی که به ببماران در راهروها و لابی بخش ها ارائه خدمات درمانی و اکسیژن تراپی صورت میپذیرد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان  و افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها از مردم خواست  به منظور پیشگیری از بیماری کرونا ، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را جدی تر  بگیرند.

پیش از این نیز بیمارستان های امام خمینی و ۱۷ شهریور نیز پذیرای بیماران سرپایی و همچنین مراجعات حضوری بیماران مبتلا به کرونا بوده اند که این بیمارستانها نیز در روزهای اخیر دچار تکمیل ظرفیت بستری در بخش های کرونایی شده اند.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت تکمیل ظرفیت بیمارستان شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750600

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟