Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:46:51 GMT

عمر السومه بازی با ایران را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۱۰۵۰

مهاجم سوریه در دیدار برابر ایران غایب خواهد بود

به گزارش طرفداری و به نقل از روزنامه الاقتصادیة عربستان، شب گذشته و در هفته دوم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال الاهلی برابر الحزم در حالیکه با 2 گل عقب افتاده بود، به تساوی 2 – 2 رسید. اما خبر بد برای هواداران و کادرفنی الاهلی و همچنین تیم ملی سوریه، آسیب دیدگی شدید عمر السومة در دقایق ابتدایی بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 4 این مسابقه، عمر السومة مهاجم سوری الاهلی صاحب یک موقعیت شد که نتوانست به خوبی از آن استفاده کند و لحظاتی بعد، این بازیکن روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. السومة در حالیکه اشک می ریخت، با آمبولانس از زمین بازی به بیرون برده شد تا نشان دهد میزان آسیب دیدگی او جدی است.

پس از این اتفاق باشگاه الاهلی به صورت رسمی بیانیه ای را صادر و در آن اعلام کرد: معاینات اولیه پزشکی که روی کاپیتان عمر السومة انجام شد ثابت کرد که وی دچار آسیب عضلانی شده است. این بازیکن برای تعیین مدت زمان برنامه درمانی و توانبخشی، معاینات پزشکی لازم را در جده انجام می دهد.

معاینات اولیه مشخص کرد که عمر السومة دچار پارگی در عضله همسترینگ شده است و امروز معاینات تکمیلی روی این بازیکن انجام می شود تا میزان دقیق آسیب دیدگی و دوری او از میادین مشخص شود.

به هر حال هر چند دوری این بازیکن کلیدی از میادین زیاد نخواهد بود اما با توجه به میزان آسیب دیدگی عمر السومة و حداقل زمان یک ماهه برای ریکاوری، او قطعا به دیدار تیم ملی سوریه برابر ایران از مرحله انتخابی جام جهانی که قرار است 14 روز دیگر برگزار شود، نمی رسد.

تیم های ملی ایران و سوریه روز پنج شنبه 11 شهریور در نخستین دیدار خود از مرحله انتخابی جام جهانی قطر به مصاف هم می روند. این بازی قرار است در استادیوم آزادی به انجام برسد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون تأییدیه نهایی درخصوص برگزاری این دیدار در تهران را صادر نکرده است.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عمر السومة آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست

بعید است که دروازه‌بان اصلی سیتی، به بازی مقابل وولورهمپتون برسد اما می‌توان گفت او باز هم در این فصل برای تیمش بازی خواهد کرد. 

آخرین اخبار از وضعیت آسیب دیدگی ادرسون مورائس، امیدوار کننده به نظر می‌رسد. 

طرفداری | به گزارش اتلتیک، دروازه‌بان برزیلی سیتیزن‌ها، در جریان دیدار تیمش مقابل ناتینگهام فارست، پس از برخورد با ویلی بولی دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شد. او در بین دو نیمه آن دیدار، به اجبار جای خودش را به اشتفان اورتگا داد. حالا و پس از انجام معاینات دقیق‌تر، مشخص شده است که ادرسون می‌تواند پیش از پایان فصل جاری، بار دیگر به میادین برگردد. اسکن‌های انجام شده نشان داد که او دچار مصدومیتی جدی نشده است. 

گفتنی است که ادرسون چندی پیش نیز در تقابل با لیورپول مصدوم شده بود و پس از آن، اورتگا در چندین بازی جای او را در ترکیب سیتی پر کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم