Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته اکثر رسانه ها، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه، سال ۲۰۲۲ به تیم فوتبال رئال مادرید می روند.

به گزارش قدس آنلاین، طبق ادعای سیرو لوپز خبرنگار اسپانیایی، تیم فوتبال رئال‌مادرید توانسته است با دورتموند بر سر انتقال ارلینگ هالند در تابستان ۲۰۲۲ به توافق برسد. قرارداد هالند با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ معتبر است و به ادعای این خبرنگار رئال مادرید می‌تواند با پرداخت ۷۵ میلیون یورو در تابستان بعدی (طبق بندی که در قرارداد او است)، ستاره نروژی را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در حالی مطرح شده است که قرارداد کیلیان امبابه با پاری سن‌ژرمن نیز در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و او می‌تواند در انتقالی آزاد راهی رئال مادرید شود. هرچند روزنامه مارکا مدعی شده است فوق ستاره فرانسوی طی درخواستی رسمی، خواهان مذاکره پاریسی‌ها با رئال مادرید برای انتقال در همین تابستان شده و تمیم بن‌حمد آل‌ثانی (مالک پاری سن ژرمن) تصمیم نهایی را می‌گیرد.

به نظر می‌رسد امباپه و هالند، هر دو سال آینده به کهکشانی‌ها ملحق شوند؛ مگر این که اتفاق دیگری در این ۱۳ روز باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات رخ دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هالند و امباپه رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم) عظمت استادیوم فوتبال مرسدس بنز در آتلانتا آمریکا (فیلم) سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید