Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در یک هفته اخیر در اوج شدت پیک پنجم کرونا اقدام به ارسال رایگان بیش از ۲۵۰ ونتیلاتور، ۵۵۷ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی ،۵۰۰ عدد تخت بستری و تخت ویژه آی سی یو و سی سی یو در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کرده است.

بر اساس نیازسنجی و حواله توزیع معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یک هفته اخیر تعداد ۲۱۷ دستگاه ونتیلاتور بزرگسال و اطفال به همراه ۴۰ دستگاه ونتیلاتور پرتابل به صورت رایگان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به منظور تأمین نیاز مراکز درمانی دولتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمت رسانی هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بنا بر رسالتی که در زمینه رفع نیاز بیماران دارد، پایانی نداشته و به صورت مداوم و شبانه روزی و حتی در تعطیلات رسمی همراه کادر درمان بوده تا تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی را جهت مقابله با کرونا تا شکست بیماری تأمین و ارسال کند.

سایر تجهیزات تأمین شده توسط هیأت امنای صرفه جویی ارزی، طی یک هفته اخیر برای مراکز درمانی دولتی سراسر کشور شامل تعداد بیش از ۴٠٠ تخت بستری و تشک تخت بستری به همراه دستگاه‌های کمک تنفسی، برانکارد، الکتروکاردیوگراف، ساکشن و تعداد قابل توجهی پمپ سرم و پمپ سرنگ، پالس اکسیمتر و نبولایزر، اتوآنالایزر و…، است.

کد خبر 5284980

منبع: مهر

کلیدواژه: هیات امنای صرفه جویی ارزی تخت بیمارستانی ونتیلاتور ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کووید 19 واکسیناسیون سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهرام عین اللهی رمدسیویر شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دارو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران واکسن سراسر کشور تخت بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور