Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: به علت تداوم سفرها این موج ادامه‌دار شد و به علت اینکه زیرساخت‌های مراکز درمانی استان گلستان برای تعداد مشخصی بود به همین علت به مشکلاتی مواجه شدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   کلاله ، رضا آریان‎پور ظهر امروز در بازدید از مراکز درمانی گلستان به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه استان‌های شمالی در پیک پنجم کرونا حسابی گرفتار شدند، اظهارداشت: به علت تداوم سفرها این موج ادامه‌دار شد و به علت اینکه زیرساخت‌های مراکز درمانی استان گلستان برای تعداد مشخصی بود به همین علت به مشکلاتی مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در یک‌سال گذشته دستگاه سی تی اسکن، اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای مراکز درمانی استان گلستان تهیه شد تا مقابله با این ویروس بهتر صورت گیرد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به آمار بیماران بستری در استان گلستان احتمالاً در دو هفته آینده شاهد روند کاهشی ابتلا باشیم و بتوانیم از این پیک خارج شویم.معاون وزیر بهداشت: 50 هزار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کشور بستری هستند عضو سابق مجمع نمایندگان خراسان رضوی بر اثر کرونا درگذشت تزریق 1900 میلیون دوز واکسن کرونا در چین

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به گلستان و بازدید از مراکز درمانی استان خاطر نشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود استان گلستان اعضای کمیسیون بهداشت مجلس می‌توانند زمینه افزایش کمک‌ها را برای استان گلستان به ارمغان آورند و در آینده که احتمالاً در پاییز و زمستان که شاهد سویه‌های جدید باشیم با توان بیشتری به مقابله با این بیماری برویم.

انتهای پیام/581/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز درمانی استان کمیسیون بهداشت استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم