Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بازارهای سهام ایالات متحده پس از دو روز نزولی و ثبت معاملات پایدار با شکل گیری فرصت خرید برای سرمایه‌گذاران اندکی افزایش یافت.

با افزایش سهام شرکت‌های فناوری و علیرغم عقب نشینی گروه‌های حساس اقتصادی مانند انرژی و منابع، دو شاخص از سه شاخص اصلی روند افزایشی در پیش گرفتند.

با این وجود همچنان بخشی از سرمایه‌گذاران از افزایش موارد ابتلا به ویروس دلتا همزمان با تلاش فدرال رزرو برای مهار برنامه بزرگ خرید اوراق قرضه و آسیب به بهبود اقتصاد جهانی نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس روز گذشته شاخص داو جونز با ٠.١٩ درصد کاهش و دو شاخص اس‌اندپی۵۰۰ و نزدک به ترتیب با ٠.١٣ و ٠.١١ درصد افزایش معاملات روز پنجشنبه را به پایان بردند.

پربیننده ترین تیبا ۲، ۱۶۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۴۰۰/۵/۲۸ قیمت جدید انواع پژو + جدول رانا امروز ۲۳۸ میلیون تومان معامله شد + جدول قیمت پراید کارکرده امروز ۱۴۰۰/۵/۲۷

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: داو جونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746280

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول