Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز با حضور ابوطالب جلالی، معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و عضو ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شاهرود از ممنوعیت تردد از و به شهرهای قرمز و نارنجی در مبادی ورودی و خروجی شهرها بازدید شد.

فرماندار شاهرود در این بازدید ضمن بررسی شرایط و نقاط قوت و ضعف، بر اعمال قانون و محدودیت تأکید کرد و گفت: این بازدید در قالب مصوبات ستاد ملی و شهرستانی مقابله با کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان شاهرود و با توجه به گسترش بیماری کرونا در کشور و لزوم توجه به توصیه‌های ایمنی بر اساس قانون و به‌منظور مدیریت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره شیوع کرونا در استان و شهرستان، ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی از سراسر کشور به شهرستان شاهرود ممنوع است.

همچنین خروج هرگونه وسایل نقلیه شخصی از شاهرود به استان‌های دیگر در سراسر کشور نیز موجب اعمال قانون و جریمه خواهد شد.

از مردم شریف شهرستان شاهرود تقاضا شده است تا ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری در شهرستان به هیچ وجه به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی و قرمز تردد نکنند.

بر اساس قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح، با رانندگانی که در ساعات ذکرشده در معابر شهری این شهرستان تردد کنند، به‌عنوان متخلف برخورد و خودروی موردنظر به‌وسیله ثبت دوربین یا با حضور پلیس راهور جریمه خواهد شد.

 بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، دارندگان آن دسته از خودروهای با پلاک غیربومی که مالکان آن ساکن شهرستان شاهرود هستند، می‌توانند در ساعات مجاز تردد به غیر از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح همانند سایر شهروندان بومی شهرستان در تمامی معابر شهری تردد کنند و در صورت خروج از شهر با جریمه مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود مبادی ورودی ممنوعیت های تردد ممنوعیت ستاد مبارزه با کرونا بیماری کرونا وسایل نقلیه شخصی پلیس راهور شهرستان شاهرود بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت