Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فهرست مربیان ادواری و کشتی‌گیران مد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای برپایی اردوی آماده‌سازی به منظور شرکت در مسابقات جهانی نروژ که از ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی اسلو پایتخت نروژ برگزار می‌شود منتشر شد.

پژمان درستکار سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد که اخیرا از سوی فدراسیون کشتی معرفی شد و صادق گودرزی و احسان امینی از روز شنبه ۳۰ مرداد قرار است در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آماده‌سازی تیم برای تعیین ترکیب نهایی تیم ملی را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست ۳۲ نفره منتشر شده توسط کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نام ۱۹ کشتی‌گیر مازندرانی دیده می‌شود. از مازندران در هر ۱۰ وزن برای برپایی این اردو کشتی‌گیر دعوت شده است.

در بین دعوت‌شدگان ۶ کشتی‌گیر مازندرانی حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که ۲۵ تا ۲۷ مرداد در روسیه برگزار شد نیز حضور دارند. در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی از کلاردشت، در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد از بهشهر و پیمان نعمتی از آمل، در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی از جویبار، سید حسن عبادی از ساری و کیان محمودجانلو از گلوگاه، در ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی از تنکابن و حسن اسماعیل‌نژاد از بابلسر، در ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور از جویبار، در ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی از جویبار، در ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی و امیرحسین فیروزپور هر دو از جویبار، در ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور از جویبار و محمدجواد ابراهیمی از سوادکوه، در ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی از بابل و مجتبی گلیج از تنکابن و در ۱۲۵ کیلوگرم و امیرحسین زارع از آمل و عباس فروتن و علی اکبرپور هر دو از بابل به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

بهنام احسان‌پور از بهشهر و اباذر اسلامی از محمودآباد نیز دو تن از سه مربی ادواری دعوت شده برای این اردوی آماده‌سازی هستند. با این حال جامعه کشتی مازندران به ادواری انتخاب شدن مربیان مازندرانی در تیم ملی و حضور نداشتن مربی از مازندران در ترکیب ثابت کادر فنی با وجود سهم بالای این استان در تعداد کشتی‌گیران ملی‌پوش انتقاد دارند. در رقابت‌های اخیر قهرمانی جوانان جهان روسیه تیم ملی جوانان ایران برای نخستین بار پنج مدال طلا کسب کرد که هر پنج مدال توسط کشتی‌گیران مازندرانی کسب شد. در المپیک توکیو نیز سه مدال از چهار مدال کاروان کشتی توسط کشتی‌گیران مازندرانی به دست آمد.

تکلیف دو وزن ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ۱۰ وزن تیم ملی کشتی آزاد برای رقابت‌های جهانی نروژ با توجه به مدال‌آوری حسن یزدانی و امیرحسین یزدانی در این مسابقات روشن است و این دو کشتی‌گیر طبق اعلام قبلی فدراسیون مبنی بر این که هر کشتی‌گیر که در المپیک توکیو مدال کسب کند در مسابقات جهانی نروژ حضور خواهد داشت، دوبنده تیم ملی را در این مسابقات می‌پوشند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز محمد نخودی که دو روز پیش مدال طلای قهرمانی جوانان جهان را کسب کرد با توجه به کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی یاشاردوغو و کنار زدن حمیدرضا زرین‌پیکر در فینال احتمالا دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ را به تن خواهد کرد.

 اما برای هشت وزن دیگر کشتی‌گیران باید در اردو آمادگی خود را نشان دهند و پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون‌اردویی تکلیف ترکیب نهایی تیم ملی در شهریور ماه مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها امیرحسین زارع کشتی مازندران کشتی آزاد حسن یزدانی تیم ملی کشتی آزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیرحسین زارع کشتی مازندران امیرحسین زارع کشتی مازندران کشتی آزاد حسن یزدانی تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد کشتی گیران جهانی نروژ کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی