Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@16:33:09 GMT

دیپای: حتی وقت نشد به مسی سلام کنم!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۱۸۸۶

بازیکن جدید بارسلونا می گوید قبل از رفتن مسی از نیوکمپ نتوانسته با این ستاره دیدار کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، ممفیس دیپای، ستاره هلندی باشگاه بارسلونا در تابستان امسال بعد از پایان قراردادش با لیون به نیوکمپ آمد و این فرصت را به دست آورد تا در کنار لیونل مسی به میدان برود اما طولی نکشید که ستاره آرژانتینی هم با اتمام قراردادش نیوکمپ را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور دیپای در مسابقات یورو و لیونل مسی در کوپا آمریکا، این دو بازیکن در بازه کوتاهی که با هم هم تیمی بودند هم نتوانستند دیداری با یکدیگر داشته باشند. دیپای در این باره گفت:

حتی نتوانستم با مسی آشنا شوم. او دیر در تمرینات پیش فصل حاضر شد زیرا در تعطیلات بعد از کوپا آمریکا بود و حتی وقت نشد به او سلام کنم.

این بازیکن در مورد ارتباطش با رونالد کومان گفت:

می دانم مربی چه انتظاری از من دارد. می دانم باید چه کاری انجام دهم. ارتباط خوبی بین ما وجود دارد و این موضوع نکته مهمی است. 

وینگر هلندی بارسلونا در مورد هم تیمی های جدیدش گفت:

همه رفتار خوبی با من داشتند  و کار را برایم راحت کردند. پیکه کمک زیادی به من کرد چون انگلیسی بلد بود. با جوردی آلبا نیز خیلی خوش می گذرانیم. همچنین فرنک(دی یونگ) و دست هم رابطه خوبی دارم زیرا آنها را از قبل می شناختم. رختکن خوبی داریم. 

دیپای در مورد حضورش در نیوکمپ نیز گفت:

سعی می کنم چیز جدید به تیم اضافه کنم. چیزی که برای تیم اهمیت داشته باشد و لذت و هیجان به تیم بدهد. به همین خاطر هم ارتباط مان با هواداران عالی است. حس خوبی دارم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد. در زمین مسابقه از تمام توانم استفاده می کنم تا هواداران از نمایش ما لذت ببرند. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد

هادی محمود نژاد با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت،گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت