Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالله بهرامی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با نگاهی به تالیفات این وزیر پیشنهادی می توان به بعد علمی و پژوهشی وی پی برد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی،  درآمدی بر مبانی، سیاست ها و برنامه عمل، الگوی تکافل در پوشش ریسک و بیمه، تحلیل تاثیر سیاست های کلان اقتصادی بر رشد بخشی- منطقه ای در ایران، بیمه و تکافل در اندیشه اقتصاددانان مسلمان و مقدمه ای بر نظریه اقتصاد مقاومتی از جمله تالیفات این وزیر پیشنهادی جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره و مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدکنندگان فرش دستباف شهری و عشایری ایران با اشاره به اینکه عبدالملکی در حوزه اشتغال طرح و ایده های خوبی ارائه کرده است گفت: اشتغال یعنی عدالت محوری و این امر را می توان در دوره مدیریت وی در معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: عبدالملکی مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی و عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور را در کارنامه خود دارد که نشانگر بعد کارآمدی این وزیر پیشنهادی است.

رئیس کمیسیون صنایع دستی اتاق تعاون ایران با بیان اینکه عبدالملکی به عنوان بهترین گزینه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است گفت: این وزیر جوان با تخصص بالا، ارائه برنامه ها و خلاقیت می تواند در توسعه تولید و اشتغال قدم های خوبی بردارد.

وی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاطر جوان بودن و تخصص گرایی، دارای مزیت خوبی برای این پست است.

عبدالملکی با اشاره بر اینکه اتحادیه سراسری تعاونی های تولیدکنندگان فرش دستباف شهری و عشایری ایران حمایت خود را از وزیر پیشنهادی تعاون اعلام کرده است گفت: این اتحادیه با تحت پوشش قرار دادن یک هزار و ۷۴۰ تعاونی و اتحادیه فعال استانی با توجه به تخصص، تعهد، وفا به عهد و تجربه عبدالملکی بهترین گزینه برای تصدی این پست است.

وی خاطر نشان کرد: از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داریم با رای بالای خود به وزیر پیشنهادی زمینه را برای رشد، تعالی و تقویت این وزارت فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

عبدالملکی که تاکنون معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده متولد چهارم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ است و مدرک دکتری اقتصاد خود را از دانشگاه اصفهان گرفته و عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) را در کارنامه خود دارد.

از جمله سوابق وی می توان به عضویت هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و سمت مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی از سال ۸۵ تا ۸۸ اشاره کرد.

همچنین سابقه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المللی بانک جهانی- فرانسه در سال ۲۰۱۰ و دبیر سمینار بین‌المللی بازنگری در «گزارش توسعه جهانی ۲۰۰۹» در کارنامه حجت عبدالملکی به ثبت رسیده است.

وی از سال ۹۴ که به عنوان دبیر شورای اقتصاد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

دبیر اندیشکده آمایش بنیادین مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، معاون رییس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام، عضو شورای فقهی صنعت بیمه (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران)، مدیر بنیاد دانشنامه اقتصاد اسلامی و مجری ویرایش اول دانشنامه، دبیر علمی همایش بین المللی وقف و تمدن اسلامی، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، نظریه پرداز ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی، صاحب نظر و چهره بین المللی در حوزه اقتصاد اسلامی و اقتصاد منطقه‌ای، تحلیل‌گر ارشد مسائل اقتصادی داخلی و بین المللی در رسانه های داخلی (صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، روزنامه ها و سایت های تخصصی، خبری و تحلیلی) و رسانه های خارجی (روزنامه ها، سایت های خبری- تحلیلی و ...) از دیگر سوابق حجت عبدالملکی است.

برچسب‌ها فرش سید ابراهیم رییسی اتاق ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرش سید ابراهیم رییسی اتاق ایران فرش سید ابراهیم رییسی اتاق ایران وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کیوان گلابی آذر دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان مهاباد در مراسم تجلیل از کارگران تلاشگر این شهرستان گفت: سه هزار و ۷۹۲ اشتغال پارسال در مهاباد ثبت‌ شد درحالیکه تعهد اشتغال، دو هزار و ۸۱۰ نفر بود و این  یعنی ۱۳۵ درصد تعهدات اشتغالزایی، محقق شده است.

مسئول کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تأمین اجتماعی شهرستان مهابادهم در این مراسم گفت:مهمترین درخواست کارگران بهبود معیشت کارگران و اجرای ماده 96 قانون تأمین اجتماعی است که هم در مجلس شورای اسلامی و هم در شورای نگهبان تصویب شده است.

رحیم عسگری ساوجبلاغی افزود: بر اساس این قانون به تأمین اجتماعی اجازه داده شده است که سالانه حداقل یک بار نسبت به ترمیم حقوق بازنشتگان با توجه به تورم اقدام شود.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم در این مراسم با اشاره به نقش خطیر کارگران در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گفت: حمایت از کارگران و توجه به دغدغه های این قشر مولد موجب رونق و بهره وری در حوزه تولید خواهد شد.

عباسی افزود: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و معیشت کارگران را تقویت کرد می توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه های مختلف امیدوارتر بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهاباد هم گفت: در سال گذشته یکهزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای کارگری انجام شد تا موارد خطرزایی که احتمال دارد جان کارگران را  به مخاطره اندازد  بررسی شود.

پیروتی افزود: هر میزان سرمایه گذاری ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادرخواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

وی، با بیان اینکه تاکنون 400 نفر از کارگران مقرری بگیر بیمه بیکاری در شهرستان هستند، افزود: یکی از برنامه های اولویت دار در سالجاری، بحث رصد و نظارت بر صدور احکام طبق طرح طبقه بندی مشاغل است  ضمن اینکه ما از کارفرمایان تقاضا داریم که لیست بیمه کارفرماها را بر اساس اشل و کار واقعی که انجام می دهند،تنظیم کنند.

خالد عزیزیان، رئیس هیئت مدیریه کارگران ساختمان هم در این مراسم گفت: انجمن کارگران ساختمانی سه هزارو 500 نفر عضو فعال دارد که ما توانسته ایم در این انجمن کارگرانی را که نیازمند پروانه اشتغال بودند ثبت نام و این افراد را به سازمان فنی حرفه ای معرفی کنیم تا بتوانند پروانه اشتغال دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • دولت بسترساز جهش تولید است