Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:42:43 GMT

۸۵۴ خیر مهابادی حامی ایتام و محسنین هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۲۱۱۱

۸۵۴ خیر مهابادی حامی ایتام و محسنین هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اظهار داشت: طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خدمت به نیازمندان و محرومان تدارک دیده شده که یکی از آن‌ها که مورد استقبال خیران نیز قرار گرفته طرح حمایت از اکرام ایتام و محسنین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر برخوردار بوده، اما سرپرست خانواده بنا به دلایل مختلف مانند از کار افتادگی، معلولیت و یا بیماری صعب العلاج قادر به تامین معیشت خانواده نیست، افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته‌ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

خضری تصریح کرد: هم اکنون ۳۱۹ یتیم و ۵۳۵ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حمایت ۸۵۴ خیر حامی هستند و ماهانه دریافتی دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم و محسنین در مهاباد به طور میانگین ماهیانه بیش یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریال است که نسبت به میانگین استانی کم‌تر بوده و در تلاش هستیم با جذب تعداد بیشتر حامیان، میانگین پرداختی افزایش یابد.

او ادامه داد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند ضمن اینکه میزان کمک از سوی کمیته امداد امام (ره) تعیین نمی‌شود بلکه با توجه به اینکه این کمک‌ها اختیاری و براساس نیّت افراد است، رقم کمک به میزان دلخواه نیکوکار است.

خضری بیان کرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می‌کند و می‌تواند هر ماه کمک‌های خود را به حساب این عزیزان واریز نمایند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایتام و محسنین کمک خیران کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند