Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:39:19 GMT

جالبترین کیت‌های سوم فوتبال در فصل جدید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۲۴۴۹

در روزهای گذشته از کیت‌های سوم برخی تیم‌های مطرح اروپایی رونمایی شده و طراحی‌های خاص و جذابی در بین آن‌ها دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تمام تیم‌های اروپایی فروشگاه اختصاصی دارند و هرساله از فروش پیراهن‌های جدید خود به هواداران‌شان سود می‌کنند. اما این سود کردن از فروش کیت‌های جدید به عوامل مختلفی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خرید فوق ستاره‌ها که به یک باره موجب سرازیر شدن سیل جمعیت برای خرید پیراهن‌هایشان می‌شوند را کنار بگذاریم، طراحی قدرتمند آن کیت از بعد زیبایی شناختی و ترکیب جذاب رنگ‌ها به سود بردن بیشتر باشگاه کمک می‌کند.

 

تیم‌ها هرساله لباس‌های اول خود را پیش از شروع لیگ در مراسمی رونمایی می‌کنند؛ اما از آن‌جایی که تمام تیم‌های بزرگ به خاطر سابقه تاریخی خود دست‌شان چندان برای تغییر زیاد و تحول چشمگیر در کیت‌های رسمی خود باز نیست، هرساله مطابق انتظار با حفظ شکل و رنگ کلی لباس‌ها، تغییرات جزئی در طراحی آن‌ها ایجاد می‌شود تا تیم‌ها در ورزشگاه خانگی خود و بازی‌های خارج از خانه که تداخل رنگ با تیم حریف وجود ندارد از لباس‌ها و رنگ‌هایی که نماد آن‌ها به حساب می‌آیند بهره ببرند.

 

اما خلاقیت باشگاه‌ها و برندهای تولید کننده کیت آن‌ها باعث می‌شود پیراهن‌های سومی رونمایی شود که از فرم و رنگ معمول خارج است تا هواداران آن تیم را ترغیب کنند که از آن به عنوان لباسی خارج از ورزشگاه و محل‌های ورزشی نیز استفاده کنند.

 

در فرهنگ پوشش فوتبال امروز لباس سوم در دو بخش تعریف می‌شود؛ اول به عنوان لباسی که در زمان تداخل رنگی خاص زمانی که لباس اول و دوم جواب‌گو نیست مورد استفاده قرار می گیرد و دوم، پیراهنی که به عنوان لباس اول تیم در مسابقات خارج از لیگ(جام حذفی، لیگ قهرمانان) و یا در بازی های مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

*قرمزپوشانی که آبی برتن کردند
حال با توجه به آن چه گفته شد به پیراهن‌های سوم جدیدی که تا به امروز رونمایی شده و طراحی خاصی داشته، اشاره می‌کنیم. در انگلیس، شیاطین سرخ منچستر با پیراهن‌هایی تماما آبی و حاشیه‌های زرد هواداران خود را غافلگیر کردند و تنها اثر قرمز در آن لوگوی این تیم است. اما خلاقیت در آرسنالی‌ها بسیار بیشتر بوده و آن‌ها دو رنگ آبی را با حاشیه‌های قرمز به فرم آذرخش در آورده‌اند و لوگوی اسپانسر و حاشیه‌های این لباس سفید رنگ است و تلفیق جالبی را ساخته‌اند.

 

 

*کیت‌هایی پر از لوگو در قالبی تکراری
کمپانی پوما که برای تیم‌های بزرگی لباس طراحی می‌کند، فرم کلی لباس‌ها را بر هم زده و تقریبا در طراحی‌ای تکراری و تنها در رنگ‌های متفاوت از کیت‌های سوم تیم‌های مختلف رونمایی کرده است. آث میلان، منچسترسیتی، فنرباغچه و والنسیا از جمله این تیم‌ها هستند که در رنگ‌های مختلف نام تیم‌شان میان دو خط موازی نوشته شده است و در آن‌ها لوگوی باشگاه از بخش سینه بازیکنان حذف شده و به صورت کمرنگ در سرتاسر پیداهن قرار گرفته است. این طراحی در کیت سوم میلان که مشکی است بیشتر خودنمایی می‌کند.

 

 

 

*صورتی کمرنگ طارمی، زرد و آبی رونالدو
از دیگر کیت‌های سوم جالب امسال می‌توان به پیراهن‌های پورتو اشاره کرد که از طارمی، ستاره ایرانی خود در رونمایی از آن استفاده کردند. این کیت طراحی ساده‌ای دارد و صورتی به همراه حاشیه‌های مشکی آن را تشکیل داده است.

 

 


از آخرین کیت‌های رونمایی شده تا الان در این فصل می‌توان به لباس‌های یاران رونالدو اشاره کرد. یوونتوسی‌ها در کیت سوم خود از رنگ‌های غیر معمول و جالبی استفاده کرده‌اند و ترکیب سه رنگ سفید، زرد و آبی در این کیت در حالی بوده که برش‌های جالبی برای استفاده از آن رنگ در بخش‌های مختلف لباس وجود دارد که آن را از بقیه لباس‌ها متمایز می‌کند.

 

*کوه‌های بدون ستاره مونیخ برای بایرن
پیراهن سوم بایرن در زمینه سفید همراه با یک نگاره گرافیکی برگرفته از کوه های حاشیه شهر مونیخ در سرتاسر پیراهن ارائه شده است. یقه و نوار لبه آستین به رنگ سرمه ای است و نکته جالب این پیراهن که به عنوان لباس لیگ قهرمانان رونمایی شده، وجود نداشتن پنج ستاره لوگوی این تیم است که به دلیل سی قهرمانی در آلمان روی لباس اصلی آن‌ها وجود دارد.

 


*چهار رنگ با زمینه مشکی برای آژاکس
آژاکس هلند دیگر تیمی است که اخیرا به طور رسمی و با استفاده از بازیکنان مختلفش از پیراهن سوم خود رونمایی کرده است. این کیت در زمینه مشکی طراحی شده که لوگو و اسپانسر این تیم قرمز رنگ هستند؛ اما چیزی که جلوه ویژه‌ای به این کیت بخشیده استفاده از سه رنگ سبز، زرد و قرمز در حاشیه این لباس و روی آستین‌ها و شانه آن هاست.

 

 

*کیت‌هایی که هنوز رسمی نشده‌اند
در بین تیم‌های مطرح طرح‌های احتمالی از کیت‌های سوم آن‌ها دست به دست می‌شود اما هنوز به طور رسمی و با حضور بازیکنان این تیم از آن‌ها رونمایی نشده است. کیت احتمالی اینتر مشکی رنگ است که روی آن با چند رنگ مختلف تزئین شده است. دو کیت احتمالی برای پیراهن سوم لیورپول وجود دارد که یکی از آن‌ها سبز رنگ با آستین‌های سفید است که در گذشته نیز از این رنگ در لیورپول استفاده شده بود و دیگری کیتی تماما زرد رنگ است و باید منتظر اعلام رسمی این باشگاه بمانیم. کیت احتمالی بوکاجونیور نیز در زمینه‌ای آبی و طیف آبی و زرد در پایین و بالای آن در چهارضلعی‌های مختلف طراحی شده است.

 

 

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عنوان لباس رونمایی شده کیت های سوم لباس ها تیم ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!

بعد از ترک ایران توسط ماشاریپوف شایعاتی در خصوص آینده این بازیکن در استقلال مطرح شده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که سفر پرماجرایی را به امارات سپری کرده به‌زودی دوباره به تمرینات آبی‌ها اضافه خواهد شد تا خود را به همراه سایر آبی‌پوشان برای دیدار با تراکتور آماده کند. نکته قابل توجه درباره سفر ماشاریپوف به دبی طی روز‌های گذشتته بر سر آن بود که چطور بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه است، پاسپورت خود را در اختیار داشته و توانسته به سفر برون‌مرزی برود.

این اتفاق باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی‌بر اختلاف این چهره با کادرفنی و نارضایتی ماشاریپوف از حضور در جمع استقلالی‌ها ایجاد شود. این درحالی است که طبق شنیده‌ها با وجود آنکه هنوز ۶ هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده و ماشاریپوف هم یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، این بازیکن به تازگی در جمعی از حضور در این باشگاه اعلام رضایت کرده است.

این درحالی است که برخی رسانه‌ها طی روز‌های اخیر از این موضوع خبر داده بودند که این ستاره ازبک استقلال در لیست خرید پرسپولیس قرار بگیرد و از همین رو قرار است اوستون اورنوف با او مذاکره کند.

این درصورتی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد که نه ماشاریپوف در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته و نه به اورونوف این ماموریت داده شده تا با هافبک ازبکستانی تیم رقیب و کاپیتان تیم ملی این کشور مذاکره‌ای صورت بگیرد.

tags # ماشاریپوف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم