Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@19:59:45 GMT

امیررضا ده بزرگی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۲۵۳۴

امیررضا ده بزرگی به مرحله نیمه نهایی راه یافت

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، از صبح امروز در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، در پایان مسابقات صبح امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 از سد المیر علی یف از آذربایجان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدم اوزون از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ده بزرگی در این مرحله به مصاف ایسخار کوربایف از قزاقستان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر 3 مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را در گروه بازنده ها بدست آورد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحتدر دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. ویدر دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 4 مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژشد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند برای کسب مدال برنز به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 87 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل آلگوت کالمان از سوئد مغلوب شد و با توجه به حذف این کشتی گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.

در وزن 130 کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر 3 مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن نیمه نهایی کشتی ترکیه قزاقستان روسیه رومانی سوئد کشتی دور دوم با نتیجه ده بزرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب پيروزى شد تا سری 1 – 1 برابر شود.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

درحالى كه تيم فيناليست مى بايست سرى نيمه نهايى را با سه برد به پايان برساند، فعلا ماراتن بين شاگردان حاتمى و شاهين طبع ادامه خواهد داشت.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها 2 بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

دیگر خبرها

  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی