Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «سهیل شاهین»، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، گفت که افغانستان در زمینه بازسازی این کشور پس از سالها اشغال توسط نیروهای خارجی به دنبال کمک بین‌المللی است.

شاهین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی چین (CGTN) درخواست کمک در زمینه بازسازی بخش‌های مختلف در افغانستان کرد.

وی گفت:‌ ما به تازگی از یک دوره جنگ و ویرانی بیرون آمده ایم و وارد مرحله جدیدی شده ایم و در این مرحله، من فکر می‌کنم مردم افغانستان به کمک کشورهای دیگر نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها باید جلو بیایند و در بخش بهداشت و درمان، زیرساخت‌ها، آموزش و سایر بخش‌های مختلف به ما کمک کنند. آنها می‌توانند برای کشف معادن و منابع طبیعی ما بیایند. این دعوت کلی ما از همه کشورها است و ما از هر کشوری که در این برهه حساس تاریخ ما به ما کمک کرد قدردانی می‌کنیم.

طالبان در 15 اوت اعلام کرد که جنگ در افغانستان پایان یافته و به زودی تأسیس امارت اسلامی افغانستان را اعلام خواهند کرد. آنها همچنین گفتند که برای اطمینان درباره امنیت افغان‌ها و مأموریت‌های خارجی در این کشور اقدامات مسئولانه انجام خواهند داد.

پربیننده ترین انتشار اخبار شوکه کننده از افغانستان «اشرف غنی» در بیمارستانی در ابوظبی بستری شد امارات: اشرف غنی به همراه خانواده نزد ماست پیشروی طالبان یک قیام مردمی علیه یک دولت تحمیلی بود / از حقوق زنان برای تحصیل و کار محافظت می کنیم دولت بایدن دسترسی طالبان به صندوق بین‌ المللی پول را مسدود می‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • وقوع انفجار در کابل
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • شرکت هیات افغانستان در نشست‌های بین‌المللی
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان