Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@05:27:13 GMT

شهریاری: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۲۶۲۶

شهریاری: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم

حسینعلی شهریاری امروز جمعه ۲۹ مردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان کلاله اظهار کرد: دو هفته قبل نمایندگان استان گلستان در مجلس مسائلی را در خصوص وضعیت کرونا و مشکلاتی که در استان وجود دارد، مطرح کردند که رئیس جلسه از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان خواست از نزدیک برای بررسی موضوع به این استان سفر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفر امروز از نزدیک از چند بیمارستان بازدید می‌کنیم و در نشست با روسای بیمارستان‌های استان، مشکلات آن‌ها را پس از جمع‌بندی به وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای واردات واکسن به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: مجلس هر چه در توان داشته برای حمایت از شرکت‌های تولید داخل به کار گرفته است.

شهریاری گفت: شرکت‌های تولید داخل باید تقویت شود تا واکسن‌های داخلی نیز با حجم گسترده‌ای تولید شود.

وی با بیان اینکه اولویت کشور ما واکسیناسیون است، گفت: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم با تغییرات جدیدی که رقم می‌خورد، مشکلات زیرساختی مراکز بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد./ ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: شهریاری واردات واکسن بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت