Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:17:10 GMT

کامرانی‌فر: امیدواریم مشکل حق پخش را حل کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۲۶۷۹

کامرانی‌فر: امیدواریم مشکل حق پخش را حل کنیم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم تا فرصت داریم مشکل حق پخش تلویزیونی و میزبانی تیم ملی را حل کنیم.

به گزارش مشرق، حسن کامرانی‌فر اظهار داشت: برای بازگشت میزبانی از بازی‌های تیم ملی مشکلات فراوانی وجود داشت که هم نیاز بود در بعد سخت‌افزاری برخی امکانات فراهم شود یا بهبود یابد و هم در حوزه بین‌الملل با موارد متعدد و گوناگونی روبه‌رو بودیم که بایستی رایزنی‌های رسمی و غیررسمی متعددی انجام پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر فدراسیون فوتبال با تلاش‌ها و پیگیری‌ها و رایزنی‌های شخص عزیزی خادم و با انجام کار تخصصی سعی کرد موانع را یکی یکی برطرف کند تا شرایط برای بازگشت میزبانی به تهران فراهم شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در واقع آنچه برای ما اهمیت داشت این بود که این خواسته به حق مردم که تیم ملی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی میزبانی کند، تحقق یابد. برای همین به تعامل با دستگاه‌های گوناگون داخلی و خارجی پرداختیم و پس از آسیب‌شناسی موارد درخواستی، به حل و فصل آنها پرداختیم. در شرایط همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ هستیم و علاوه بر این معضل جهانی، موارد سخت‌افزاری متفاوتی باید در مجموعه ورزشگاه آزادی تهران اصلاح می‌شد. ورود، اسکان و زمین تمرینی تیم های حریف از دیگر موضوع هایی بود که باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شود و البته بحث گمرک و ورود تجهیزات مورد نظر و موارد دیگر نیز با تعامل بین دستگاهی حل شده است. در حال حاضر نیز در پی حل موضوع پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی هستیم و معتقدم تکرار تجربه آنچه پشت سر گذاشتیم، می‌تواند وفاق را به جامعه برگرداند.

کامرانی فر ادامه داد: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی داریم و ضمن تشکر از مدیران ارشد این مجموعه، امیدوارم تا فرصت هست، بتوانیم این موضوع را نیز حل و فصل کنیم. در صورت رفع موانع پیش رو در روزهای آینده، مفصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

 تیم ملی فوتبال کشورمان یازدهم شهریور ماه در چارچوب دور نهایی انتخابی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باید در برابر سوریه صف‌آرایی کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران حق پخش حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟