Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بنیاد مستضعفان هزینه تامین 30 دستگاه اکسیژن‌ساز 600 لیتری بیمارستانی، 5 مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع هر یک به ظرفیت 20 تن و همچنین چندصد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی را متقبل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از بنیاد مستضعفان، در پی اوج‌گیری شیوع کرونا در موج پنجم و درخواست وزیر بهداشت در خصوص نیاز بیمارستان‌های کشور و مشکلات سیستم درمانی در تامین دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و مخازن اکسیژن مایع، با دستور سید پرویز فتاح، هزینه خرید 30 دستگاه اکسیژن‌ساز 600 لیتری بیمارستانی و 5 مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع هر یک به ظرفیت 20 تن از سوی بنیاد مستضعفان به وزارت بهداشت پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای هر یک از تجهیزات اکسیژن‌ساز بیمارستانی، مبلغ 2.2 میلیارد تومان و برای هر مخزن کراپوژنیک اکسیژن مایع 20 تنی، 1.6 میلیارد تومان پرداخت کرد که جمعاً رقمی بالغ بر 74 میلیارد تومان برآورد شده بود.
همچنین در ادامه این کمک‌ها، بنیاد مستضعفان با پرداخت 5 میلیارد تومان به سازمان بسیج، هزینه تامین چندصد دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی را تقبل کرد.
پیش از این نیز بنیاد مستضعفان با پرداخت بیش از 82 میلیارد تومان، هزینه تامین 1000 دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی و 24 دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی را طی 2 مرحله در نیمه آذر سال قبل و مرداد ماه امسال متقبل شده بود تا این تجهیزات توسط وزارت بهداشت، در اختیار بیمارستان‌های درگیر مبارزه با بحران کرونا با اولویت مناطق محروم قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان اکسیژن ساز دستگاه اکسیژن ساز بنیاد مستضعفان میلیارد تومان اکسیژن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»