Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک کلمبیایی باشگاه اورتون دنبال جدایی از این باشگاه است و علاقه ای به اتفاقاتی که در این تیم انگلیسی می افتد نشان نمی دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، هامس رودریگز فصل گذشته به واسطه حضور کارلو آنچلوتی به اورتون آمد تا زیر نظر این مربی در لیگ برتر توپ بزند. با این وجود مربی ایتالیایی در پایان فصل از تافی ها جدا شد تا مجددا سرمربی رئال مادرید شود و به همین خاطر رودریگز هم قصد دارد از تیم آبی پوش بندر مرسی ساید جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که رافائل بنیتس، سرمربی جدید اورتون در پیش فصل آمادگی بدنی این بازیکن را زیر سوال برد و بازیکن کلمبیایی خود را در فهرست بازی هفته اول تیمش مقابل ساوتهمپتون قرار نداد. حال به نظر می رسد هامس تنها دنبال جدایی از باشگاه اورتون است و دیگر به شرایط تیم فعلی اش توجهی ندارد. او در این باره گفت:

فکر کنم تمریناتم را از دوشنبه شروع کنم. در مسابقه این هفته بازی نخواهم کرد. حتی نمی دانم اورتون با چه تیمی بازی دارد. می شود به من بگویید؟ فکر کنم مسابقه مان خارج از خانه باشد چون هفته پیش در خانه بازی داشتیم. آهان مقابل لیدز و خارج از خانه بازی داریم. مقابل تیم بیلسا. بازی سختی است. بگذارید ببینیم چه می شود. امیدوارم آنها برنده شوند.

 در حال حاضر از میلان و اتلتیکو مادرید به عنوان مشتریان احتمالی این بازیکن نام برده می شود. هامس در مورد تیم آینده اش گفت:

ایمان دارم این فصل، فصل خوبی برای من خواهد بود و اتفاقات بزرگی برایم خواهد افتاد. از الان تا 31 آگوست هر اتفاقی ممکن است. نمی دانم در کدام تیم بازی خواهم کرد. به جایی می روم که همه چیز خوب پیش برود.

رودریگز فصل گذشته زیر نظر آنچلوتی در 26 بازی برای اورتون به میدان رفت و 6 گل زد و 8 پاس گل داد. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با تک گل گولر به‌پایان رسید.

به رئال‌مادرید خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال‌مادرید و رئال سوسیداد شامگاه _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد رئال مادرید به‌پایان رسید.

آردا گولر در دقیقه ۲۹ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد

کد خبر 748212

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند