Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف غلامی پای مصدوم خود را به جراحان سپرد

پس از کش و قوس های فروان عمل جراحی روی عارف غلامی انجام خواهد شد.

به گزارش طرفداری، باشگاه استقلال این روزها درگیر مشکلات مالی و مدیریتی زیادی است. عارف غلامی که ماه ها پیش دچار مصدومیت شد، باید هرچه زودتر پای مصدوم خود را عمل می کرد ولی تا دیروز این اتفاق رخ نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد هواداران استقلال به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کنند چرا که باشگاه استقلال پرداخت پول عمل جراحی عارف غلامی را در اولویت خود نمی دید و این اتفاق نگرانی های زیادی را ایجاد کرده بود.

با این حال امروز بالاخره بلاتکلیفی مدافع آبی ها به پایان رسید و تصویری از او منتشر شد که در دوحه آماده عمل جراحی است.

 

بیشتر بخوانید:

اعتراض هواداران استقلال به بی توجهی باشگاه و بلاتکلیفی عارف غلامی

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عارف غلامی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال باید جراحی کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از معاینات انجام شده مشخص شد که بینی زکی‌پور دچار شکستگی شدیدی شده و او با گذشت دو روز از این مسابقه هم وضعیت مناسبی ندارد.

به نقل از خبر ورزشی پزشکان سپاهان به زکی‌پور توصیه کرده‌اند که بینی خود را جراحی کند اما این بازیکن هنوز تصمیمی درباره این مسئله نگرفته اما به نظر می‌رسد مجبور به جراحی بینی شود.

با شرایطی که زکی‌پور دارد به احتمال فراوان شاهد غیبت او در دیدار هفته بیست و هفتم مقابل مس رفسنجان خواهیم بود. باید دید این بازیکن باتجربه طی روزهای بعد چه شرایطی پیدا می‌کند و چه زمانی قادر به همراهی تیمش در لیگ برتر خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904500

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • مدافع استقلال باید جراحی کند
  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • آماده‌ترین ورژن هوادار به پرسپولیس رسید
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب