Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها در مورد آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

لیورپول و برنلی در چارچوب هفته دوم فصل جدید لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد. او در ابتدا در خصوص درگذشت پدر فابینیو گفت:

این یک موقعیت شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همه در کنار او هستیم و احساس تاسف خود را نسبت به این موضوع نشان داده ایم. بقیه چیزها شخصی هستند.

وی در مورد بازگشت جوردن هندرسون و تیاگو به خط هافبک تیمش افزود:

آن ها به بازگشت نزدیک تر شده اند. تا روز بازی تصمیم خواهیم گرفت چه کسی را قرار دهیم. هفته خوبی را سپری کردیم و حال به من بستگی دارد چه تصمیمی بگیرم.

کلوپ در مورد شکست سال گذشته تیمش مقابل برنلی در آنفیلد تصریح کرد:

واقعا راجع به آن فکر نکرده ام. بازی عجیب و غریبی بود. آن ها بردند و شایسته پیروزی بودند ولی اکنون کاری نیست که راجع به آن بازی بکنیم. حالا تلاش مان را برای بازی پیش رو می کنیم و باید مثبت وارد زمین شویم. هرچند ضمانتی وجود ندارد که حتما پیروز می شویم. شان دایچ خیلی خوب کار کرده. آن ها می توانند تیم های دیگر را تحت فشار قرا دهند. این گونه نیست ما به دنبال انتقام یا چیزی شبیه به آن باشیم. تنها می خواهیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی لیورپول در مورد حضور مجددا تماشاگران در آنفیلد ادامه داد:

چیزی است که همه مشتاق آن هستند. شما وقتی با لیورپول قرارداد می بندید، چیزی که خیلی برایش مشتاق هستید، اولین بازی مقابل هواداران در آنفیلد است. بنابراین برای همه ما لحظه خاصی است و بی صبرانه منتظرش هستیم.

کلوپ در مورد وضعیت قرارداد هندرسون گفت:

چیز جدیدی نیست. هنوز همه چیز خوب است و چیزی بابت نگرانی وجود ندارد.

سرمربی لیورپول در مورد ویرجیل فن دایک اضافه کرد:

از عملکرد او شگفت زده نشدم. او 4 و نیم هفته پیش فصل داشت. با وجود برنامه بازتوانی، این طولانی ترین پیش فصل بود. او طوری بازی کرد که در تمرینات بود. ویرجیل واقعا فوتبالیست خوبی است و خوشحالیم به جمع ما بازگشته.

او در مورد چمبرلین و نبی کیتا تصریح کرد:

مهم ترین چیز، در دسترس بودن است. بدون شانس در زندگی، اتفاقات اشتباه رخ می دهند. فوتبال هرگز صبر نمی کند. بنابراین ما باید تا جایی که می توانیم آن ها را در فرم نگه داریم. هرچند در مورد کیفیت آن ها شکی نیست.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

لیورپول با آرنه اسلوت به دوران جدیدی گام می‌گذارد. 

طرفداری | آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول در دوران پسا کلوپ خواهد بود. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ دقایقی قبل لیورپول و فاینورد بر سر غرامت جدایی آرنه اسلوت به مقصد آنفیلد به توافق شفاهی دست یافتند. سرمربی 45 ساله هلندی از تابستان آینده به صورت رسمی سرمربی جدید لیورپول خواهد بود. علاقه قرمزها به سرمربی فاینورد در هفته جاری مطرح شد و طرفین خیلی زود برای همکاری چراغ سبز نشان دادند. اسلوت فصل گذشته فاینورد را پس از 20 سال به مقام قهرمانی اردیویسه هلند رساند. تیم تحت هدایت او در حال حاضر در فاصله سه هفته به پایان فصل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. لیورپول با توجه به سبک تهاجمی اسلوت و شکوفایی استعداد بازیکنان جوان، او را به عنوان جانشین کلوپ انتخاب کرد. سرمربی آلمانی آنفیلد کمتر از یک ماه دیگر برای همیشه این باشگاه را ترک می‌کند. 

لیورپول برای جانشینی کلوپ ابتدا به سراغ ژابی آلونسو رفت اما هافبک سابق باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با بایرلورکوزن گرفت. قرمزها در ادامه با روبن آموریم وارد مذاکره شدند اما رویکرد فنی و مدیریتی آرنه اسلوت با سیستم کاری مایکل ادواردز و ریچارد هیوز که رهبران بخش فوتبالی لیورپول به شمار می‌روند، تطابق بیشتری داشت. لیورپول که در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد، چهار بازی دیگر تحت هدایت یورگن کلوپ خواهد داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد