Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ورامین تهران گفت: امروزه، سیاست‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه گردیده است که نمونه اش را در فرار نظامیان این کشور از افغانستان پس از ۲ دهه شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا؛ سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین، گفت: بحث های مختلفی در خصوص روی کار آمدن طالبان مطرح است و بعضی افراد معتقدند طالبان امروز با طالبان گذشته با آن رفتار سخیف و زشت تفاوت کرده اند که امیدواریم در عمل نیز شاهد این موضوع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: «آنچه همه به آن معترفند این است که آمریکا بعد از حدود ۲ دهه حضور در افغانستان مجبور به فرار شد ولی آمریکایی‌ها که حتی سگ‌های خود را از افغانستان بردند، ۱۸ هزار همکار و کارمند خود را رها کردند که نتیجه آن را در پرتاب شدن از هواپیما مشاهده کردیم.»

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با گرامیداشت اول شهریور روز پزشک گفت: ایران در گذشته موفقیت چندانی در علوم پزشکی نداشت و این پزشکان خارجی بودند که در کشور ما طبابت می‌کردند ولی پیشرفت های امروز ما باعث ایجاد توریسم پزشکی شده است.

محمودی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی از پزشکانی برخوردار است که ایثارگرانه نام خود را جاودانه ساخته‌اند اگرچه افرادی هم داریم که در هنگام خطر نمره قبولی نمی‌گیرند مخصوصاً افرادی که در ایام کرونا، فیض کمک به مردم عزیز خود را از دست دادند.

وی، در عین حال گفت: در حوزه طب سنتی که ابوعلی سینا یکی از دانشمندان این عرصه است کوتاهی می‌کنیم اگرچه همه ادعاها در حوزه طب سنتی شاید قابل قبول نباشد اما امروز معالجه با طب سنتی پذیرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این که جامعه در عمل به دستورات بهداشتی اسلامی کوتاهی می‌کند، گفت: برخورد موجود با طب سنتی قابل قبول نیست و جا دارد رسانه‌ها و جایگاه‌ها این مساله را برای همیشه حل کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ۳۰ مرداد سالروز به آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست جنایتکاران صهیونیست و نامگذاری این روز به نام مسجد، گفت: صهیونیست‌ها ده‌ها سال است که فلسطین را می‌آزارند و به هیچ کشوری رحم نمی کنند و هیچ حریمی را محترم نمی‌شمارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ما ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها اعلام می‌داریم که باید توجه به مساجد به عنوان سنگر مستحکم اسلام و قرآن و ولایت بیشتر شود و همه باید در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب و انجام خدمات در حوزه‌های مختلف کوشا باشیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)

اشرف السادات ارمکان،مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: نتایج آزمون ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۴ اعلام شد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir/exam-result نتایج آزمون ورودی را مشاهده کنند.

ارمکان ضمن اعلام این خبر، نکاتی را بعد از مشاهده نتیجه آزمون به داوطلبان یادآور شد و افزود: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده یا از آزمون معاف بوده‌اند لازم است طبق زمان بندی ذیل برای ثبت نام و تعیین زمان مصاحبه از طریق سامانه سنجش و پذیرش اقدام نمایند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف است.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام مصاحبه جهت پذیرش نهایی داوطلبان، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح ۲ و بازپذیری از تاریخ سه شنبه ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۱۴ و پذیرفته شدگان سطح ۳ و ۴ از روز یکشنبه ۶ خرداد تا چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۴ برای مصاحبه آزمون ورودی دعوت می‌شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند و نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند، می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از طریق سامانه پذیرش به نشانی https://paziresh.jz.ac.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

ارمکان افزود: نتیجه اعتراض بعد از بررسی، در تاریخ ۱۲ خرداد از طریق سامانه اعلام نتایج اعلام خواهد شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام مصاحبه داوطلبانی که پذیرفته شده اند پیش بینی می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: سایر داوطلبانی که وضعیت پذیرش آنها اعلام نشده نیازمند بررسی بیشتر بوده که بلافاصله بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی، از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه