Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:55:04 GMT

افزایش شدید مراجعه به بیمارستان طالقانی آبادان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۵۰۸

افزایش شدید مراجعه به بیمارستان طالقانی آبادان

ایسنا/خوزستان مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از تکمیل ظرفیت بستری در این بیمارستان و انتقال بیماران کرونا به بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.

دکتر ولید کوتی اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی بخش جدید کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آبادان، نیمه شب گذشته ۲۵ نفر از بیماران کووید - ۱۹ که به علت تکمیل بودن ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی در اورژانس بیمارستان منتظر خالی شدن تخت بستری بودند، به همت همکاران پرتلاش فوریت‌های پزشکی به بیمارستان معین (شهید بهشتی)  اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی افزود: در سه روز گذشته حجم مراجعات بیماران به اورژانس به شدت بالا رفته و با کمبود تخت بستری حتی در اورژانس بیمارستان روبه‌رو هستیم به نحوی که به بیماران در راهروها، مشاعات و لابی بخش‌ها خدمات درمانی را دریافت می‌کنند و اکسیژن‌تراپی به بیماران ارائه می‌شود.

مدیر بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با اشاره به وضعیت قرمز و افزایش بیماران بستری در بیمارستان‌ها از مردم خواست به منظور پیشگیری از بیماری رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

به گزارش ایسنا، قبل از این نیز بیمارستان‌های امام خمینی و ۱۷ شهریور آبادان که پذیرای بیماران سرپایی و مراجعات حضوری بیماران مبتلا به کرونا بودند، در روزهای اخیر ظرفیت بستری آن‌ها در بخش‌های کووید - ۱۹ تکمیل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس خیز پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید