Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:54:45 GMT

قصرهای پیشنهادی به مسی و خانواده‌اش در پاریس!

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۶۶۱

قصرهای پیشنهادی به مسی و خانواده‌اش در پاریس!

خبرورزشی – لوپاریزین گزارش داد که ظاهرا ۴ قصر برای اقامت به مسی پیشنهاد شده است. ظاهرا آنها می‌خواهند خانه‌ای مشابه خانه شان در بارسلونا داشته باشند، خانه ای که بسیار تمیز بوده و نیاز به ساخت و ساز نداشته باشد و محوطه بیرونی و استخر داشته باشد. همچنین از نظر امنیتی شرایط مناسبی داشته باشد. به همین منظور ۴ امارت بزرگ به خانواده مسی پیشنهاد شده تا یکی را برای اسکان خود برگزینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه اول: عمارتی ۳ طبقه در منطقه نویلی سورسین که دارای ۶ اتاق بزرگ ۵۰ متری که در طبقه پائین دارای حیاط، سالن بدنسازی، سالن استراحت، حمام، استخر روباز، اتاق مهمان با حمام و دسترسی اختصاصی، ۲ طبقه پارکینگ و ۴ استراحتگاه در هوای آزاد قرار گرفته است.

گزینه دوم: ویلای ۳ طبقه حاوی آسانسور و اتاق مهمان است. یک استخر سرپوشیده، سونا و ۲ سالن ورزشی، یک بوفه، یک اتاق نگهبانی و پارکینگی مخصوص ۴ تا ۸ خودرو بخش های دیگری از این عمارت شیک هستند.

گزینه سوم: یک خانه فوق العاده در مرکز شهر پاریس که تمامی اتاق‌ها مستقیما به حیاط یا یکی از ۷ تراس راه دارند. این خانه مدرن و بیضی شکل است که معماری آن را با خانه های دیگر متفاوت است. سالن غذاخوری و سالن های دیگر هر کدام تراس های مخصوص خود را دارند. همه اتاق‌ها و مکان‌های خانه به حیاط دید دارند.

گزینه چهارم: عمارتی که در شمال شرقی پایتخت فرانسه قرار گرفته است. در خانه ۵۰۰ متر مربع مساحت برای زندگی وجود دارد. حیاط این خانه ۱۵۶۴ متر مربع مساحت دارد و تراس آن ۲۵۰ متر با کلیه امکانات رفاهی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند