Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: بی‌شک استفاده از ظرفیت تمامی اقوام و مذاهب ایرانی به نفع کشور و به سود اتحاد، همبستگی و انسجام میهن بوده و امنیت پایدار را به ارمغان می‌آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با ابراز خرسندی از انتخاب سردار شهرام ایرانی به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  به نیابت از همه جامعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی مراتب قدردانی خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی که یکی از برادران اهل‌سنت را به این سمت منصوب کرده‌اند، تقدیر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بی‌شک این انتصاب، خود نویدبخش و مشت محکمی بر دهان ایادی دشمنان و استکبار جهانی است که خواهان اختلاف‌اندازی به هر نحو ممکن در مملکت اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دهه پنجم انقلاب، یک نگرش عمیق دیگری نسبت به جامعه ایرانی و به مسئولان قرار داده‌اند که گره کوری را از مسئولیت و مسائل کشور می‌گشاید.

با حکم رهبر انقلاب؛ امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش شد+سوابقرئیس ستاد انتخاباتی گروه جهادی ایران سربلند آیت‌الله رئیسی:‌ مردم از تصمیمات ‌شکایت دارند / اقوام و مذاهب ایران ‌در تمام انتخابات‌ها حضور فعالی داشته‌اند‌دولتمردان ‌‌"اقوام و مذاهب" را به عنوان فرصت ببینند‌ / تاکید بر هم‌افزایی‌ نیروهای انقلابی و توجه به اقوام و مذاهب

ماموستا کلشی‌نژاد در ادامه گفت: با توجه به اینکه از روز دوم شهریور هفته دولت آغاز می‌شود، درخواست از دولت جدید این است که با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را گشوده‌اند، باید از ظرفیت تمامی اقوام و مذاهب، برای آبادانی و توسعه کشور استفاده شود.

وی اظهار داشت: بی‌شک استفاده از ظرفیت تمامی اقوام و مذاهب ایرانی به نفع کشور و به سود اتحاد، همبستگی و انسجام کشور بوده و امنیت پایدار را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/7548 ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم