Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@22:52:23 GMT

کار تحسین برانگیز فوتبالیست گیلانی در قلب اروپا +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۸۷۶

کار تحسین برانگیز فوتبالیست گیلانی در قلب اروپا +عکس

دیدارهای دور رفت مرحله انتخابی مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا پنجشنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی، فاینورد با نتیجه ۵ بر صفر بر الفسبورگ سوئد غلبه کرد، مهاجم ایرانی پس از این گلزنی در این دیدار شادمانی نکرد و مچ بند مشکی خود را بوسید. 

علیرضا جهانبخش از ابتدای این مسابقه در زمین بود و گل دوم فاینورد را در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند، وینگر ایرانی فاینورد در دقیقه ۶۷ جای خود را به روبرت بوژنیک داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه این دیدار در شب شام غریبان شهادت امام حسین (ع) برگزار شد، مهاجم با اخلاق ایرانی به نوعی با این حرکت یاد و خاطره اباعبدالله الحسین (ع) را زنده نگه داشت. 

جهانبخش همچنین در جریان مسابقه اوج اخلاق و انسانیت خود را به جهانیان نشان داد و به فیلمبردار شبکه‌ای اس پی ان که دوربینش توسط بازیکن حریف نقش بر زمین شده بود کمک کرد تا بتواند دوربینش را آماده کار کند. 

حرکات خاص فوتبالیست با اخلاق کشورمان بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی در سطح بین المللی داشت و همگان به تحسین این بازیکن با اخلاق پرداختند که اینگونه شخصیت و فرهنگ ایرانیان را برای جهانیان به نمایش گذاشته است./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: جهانبخش علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیندهوون فاتح لیگ هلند شد

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ هلند با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها آیندهوون صدرنشین توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ اسپارتا روتردام را شکست دادند. 

به گزارش صدای ایران از ایسنا،به این ترتیب قهرمانی آیندهوون در لیگ هلند چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی شد. 

در جدول رده بندی آیندهوون با ۸۷ امتیاز در رده نخست قرار دارد و فاینورد با ۷۵ امتیاز در رده دوم است.

فصل قبل فاینورد با علیرضا جهانبخش قهرمانی در لیگ هلند را به دست آورد.

آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور داشت که با شکست برابر بوروسیادورتموند در یک هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امشب در لیگ هلند، فاینورد با علیرضا جهانبخش به دیدار زووله می‌رود.


دیگر خبرها

  • ببینید | صحنه بحث برانگیز و اشتباه عجیب داور در مقابل بایرن مونیخ
  • ببینید | صحنه بحث برانگیز و اشتباه عجیب داور در مقابل رئال مادرید
  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • مردم فلسطین در برابر دیدگان جهانیان از نقض حقوق بشر رنج می‌برند
  • رویداد صدرا اتفاق تحسین‌برانگیز دانشگاه آزاد است
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد