Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانوئل لوکاتلی بازی کردن زیر نظر مکس الگری را مایه افتخار می داند

مانوئل لوکاتلی، هافبک 23 ساله تیم ملی ایتالیا پس از مذاکراتی طولانی میان ساسولو و یوونتوس، به خواسته اش رسید و یوونتوسی شد. لوکاتلی که در انتقالی قرضی به مدت دو سال همراه با بند خرید اجباری حدود 35 میلیون یورو به یوونتوس پیوسته، در کنفرانس خبری معارفه خود به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوونتوس، لوکاتلی در این کنفرانس از یووه ای بودن خود صحبت کرد:

یوونتوس همیشه اولویتم بود. من در یک خانواده یوونتوسی بزرگ شدم و پوسترهای ندود، دل پیرو و بوفون را در اتاقم داشتم. رویایم یوونتوس شدن بود و حالا این رویا محقق شد. مذاکرات خیلی طولانی شد اما حالا این جا هستم چون شایستگی اش را داشته ام و کارهای زیادی هست که باید انجام دهیم. خیلی خوب است که با چندین هم تیمی ام در یورو 2020، در یوونتوس هم تیمی می شوم و آن ها را دوباره ملاقات می کنم. کیه لینی از من استقبال گرمی کرد، گویی که برادر کوچک تر او هستم. فوق العاده بود که او مرا در آغوش کشید.

رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست

هافبک جدید یوونتوس در ادامه صحبت هایش گفت: 

در یوونتوس، ذهنیت متفاوت از سایر تیم هاست و بازی کردن تحت نظر الگری مایه افتخار است. گلی که با پیراهن میلان به یوونتوس زدم، یک لحظه فوق العاده بود اما در آن سن، آماده نبودم تا آن همه انتظاراتی که از من هست را برآورده کنم. به لطف ساسولو، توانستم دوران فوتبالم را به مسیر درستی برگردانم. در یوونتوس هستم تا قهرمان شوم. یووه پر از قهرمانان بزرگی است و حضور در کنار بازیکنانی چون رونالدو و دیبالا در رختکن تیم، مایه خرسندی است. شنیده ام کلودیو مارکیزیو می خواست به یوونتوس بیایم. او کارهای زیادی برای یوونتوس انام داده و می خواهد پا جا پای او بگذارم. شماره 27 را انتخاب کردم چون عدد 7 برایم خوش شانسی می آورد. 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..