Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:05:48 GMT

پیش‌بینی بازار بورس برای هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۴۰۶۱

پیش‌بینی بازار بورس برای هفته آینده

با توجه به تعطیلی تهران و بورس به دلیل گسترش کرونا در کشور، معاملات بازار سهام چند روزی است که متوقف شده است. حالا پیش‌بینی بازار توسط کارشناسان بعد از تعطیلی یک هفته‌ای به چه صورت است؟

هفته آینده به نظر می‌رسد روند بازار سهام مثل هفته‌های گذشته مثبت و صعودی باشد. تحولات افغانستان عامل مهمی در رشد نرخ ارز بوده و این موضوع تاثیر مثبت خود را بر روند بازار هفته آینده می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برخی از گروه‌هایی که در روزهای گذشته از روند کلی بازار دور و جدا ماندند در هفته پیش رو به نظر می‌رسد روند خوبی را داشته باشند. کارشناسانی همچون حسین مرید سادات و پیمان حدادی بر این نظر هستند که هفته آینده، بازار با پیش‌رویی تک سهم‌ها حرکت می‌کند. اما کارشناسانی چون سلمان نصیرزاده و مریم محبی  روند بازار را مثبت پیش‌بینی کردند و گروه بانک را جزو صنایع پیشتاز بازار معرفی کردند.

با توجه به نظر کارشناسان بازار سرمایه نمادهای گروه‌های شاخص‌ساز بازار با توجه به شرایط بنیادی مناسب و عوامل خارجی دیگر مانند نرخ ارز، روند کامودیتی‌ها در بازارهای جهانی و… می‌توانند تحرکات خوبی را در هفته پیش رو داشته باشند. درباره پیش‌بینی بازار سهام هفته آینده، پیام الیاس کردی هم معتقد است روند بازار مثبت و با پیش‌رویی گروه خودرویی‌ها خواهد بود.

درباره روند شاخص کل بورس هم جواد فلاحیان پیش‌بینی کرده است روند کلی بازار خنثی است و پیمان حدادی هم به تجارت‌نیوز گفته: به نظر می‌رسد روند شاخص در هفته آینده منفی باشد./تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: بورس بازار بورس هفته آینده روند بازار پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان