Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:33:59 GMT

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۰۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۴۱۳۸

قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۸۰۲ نفر رسید

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۸۰۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۹۶ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۲۸۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷۷۰۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۶۹۷ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ،گچساران ، چرام و باشت بود. همچنین از ۲۵۹ نمونه رپید تست ۲۰ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بهمئی، کهگیلویه و بویراحمد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در شرایط بسیار خطرناکی از بیماری هستیم و چنانچه همکاری های لازم از طرف مردم برای کنترل بیماری صورت نگیرد بی شک تلفات جانی و آسیب های زیادی متوجه مردم خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی