Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس دو فردی که در فایل صوتی در فضای مجازی اقدام به توهین و اهانت به اقوام شمالی کشور کرده و آن را در شبکه های مجازی منتشر کرده بودند در کمتر از چند ساعت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،سردار عباسعلی محمدیان  در تشریح جزئیات این خبر گفت : روز گذشته یک فایل صوتی در فضای مجازی  منتشر و در این خصوص دو نفر  اقدام به توهین ، اهانت و تشویش اذهان عمومی نسبت به اقوام شمالی کشور کرده که در این رابطه ضمن جریحه دار نمودن افکار عمومی  ' بالاخص هموطنان محترم و شهید پرور خطه شمال کشور ، موجب خوراک تبلیغاتی شبکه های داخلی و معاند گردیده بودند که با توجه به حساسیت موضوع با اخذ دستور قاطع دادستان محترم و انقلابی شهرستان فردیس ، با هماهنگی با پلیس فتا البرز ' مراتب سریعاً در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس قرار گرفت و هر دو متهم با شیوه و شگردهای پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ضمن تشکیل پرونده قضایی ' با دیدن مستندات پرونده ، به کرده خود معترف و تحویل مراجع قضایی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام ارشد انتظامی استان البرز تصریح کرد :برابر مواد قانونی مندرج در قانون مجازات اسلامی توهین و اهانت به اقوام ' جرم بوده و در قانون ، مجازات مشخصی برای متخلفان پیش بینی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی البرز پلیس فتا فردیس هتاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت