Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:00:54 GMT

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۴۴۱۹

طعنه به دوناروما: یک یورو هم به میلان نیاوردی

فابیو کاپلو، اسطوره فوتبال ایتالیا، با طعنه به جدایی جی جی دوناروما، دروازه بان ملی پوش ایتالیایی، از میلان و پیوستنش به PSG گفت که جدایی او سودی برای روسونری نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در اظهار نظری گفته‌است که خداحافظی جیانلوییجی دوناروما از میلان، دردناک‌تر از ترک اینترمیلان توسط روملو لوکاکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که او برای تیمش میلان حتی یک یورو هم به ارمغان نیاورد.

این دو چهره بزرگ در این تابستان پایتخت مد جهان را ترک کردند. لوکاکو گلزن برتر اینتر در فصل 21-2020 نراتزوری را ترک کرد و دوناروما ملی‌پوش تیم ملی ایتالیا نیز از روسونری خارج شد.

 

 

کاپلو در این رابطه گفت که پیوستن دوناروما به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن در مقایسه با لوکاکوی بلژیکی که با قراردادی به ارزش 117 میلیون یورو به تیم سابقش چلسی بازگشت، دردناک‌تر است.

این دروازه بان 22 ساله تا پایان قراردادش با روسونری در ماه ژوئن صبر کرد تا پس از قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 به غول لیگ 1 فرانسه بپیوندد.

 

 

کاپلو همچنین در مصاحبه با لا رپوبلیکا افزود: "وداع لوکاکو با اینتر از لحاظ فنی به اندازه ترک کردن میلان توسط دوناروما بود.

اما جی جی حتی یک یورو هم به میلان نیاورد. به همین دلیل رفتن او دردناک‌تر است. قدردانی از کسانی که تو را بزرگ کرده اند و به چنین جایی رساندند و کمک به خانواده خود یک وظیفه است."

 

 

اینتر میلان کاپلو (سرمربی) جان لوئیجی دوناروما روملو لوکاکو پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان کاپلو سرمربی جان لوئیجی دوناروما روملو لوکاکو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم

سرمربی تیم ملی ایتالیا چهار اسطوره فوتبال این کشور را به اردوی تیمش جهت آماده‌سازی یورو 2024 دعوت می‌کند

طرفداری | لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه یورو 2024، چهار اسطوره فوتبال این کشور یعنی روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی و جانکارلو آنتونیونی را برای تماشای یک جلسه تمرینی آتزوری در کوورچانو دعوت کرده است.

لوچانو اسپالتی در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت در خصوص روحیه‌دهی به بازیکنان ایتالیا در آستانه یورو 2024 و حضور اسطوره‌ها در اردوی تیمش گفت:

پیراهن تیم ملی خاص است. وقتی به تیم ملی ملحق می شوید، می دانید که باید ارزش پیراهن را حفظ کنید. بازیکن باید دو ساعت خوب تمرین کند و در 22 ساعت باقی‌مانده نگرش مناسبی داشته باشد. ترجیح می‌دهم بازیکنانم کیفیت کمتر اما نظم و اخلاق عالی داشته باشند. در طول آماده‌سازی برای یورو 2024 در کمپ کوورچانو، دوست دارم چهار شماره 10 را به اردو بیاورم؛ باجو، دل پیرو، توتی و آنتونیونی. در این مورد با گراوینا صحبت کرده‌ام. تصورش را کنید آنها یک جلسه تمرینی را تماشا کنند. این باعث می‌شود بازیکنان سطح خود را بالا ببرند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره بوفون، سرپرست آتزوری نیز صحبت کرد:

جانلوییجی بوفون را به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ و رهبر رختکن شناختم اما در حال حاضر، متوجه شده‌ام که او یک دوست صمیمی هم هست و مثل دوران فوتبالش یک مدیر بزرگ خواهد شد. او ثابت کرده است که در نقشی کاملاً جدید کارایی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد