Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سلحشور صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار فارس در میناب با اشاره به بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از این محور، اظهار داشت: طرح تعریض جاده میناب به سندرک از مهمترین پروژه های راه‌سازی در شهرستان بوده که با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: ۷ کیلومتر از جاده ارتباطی میناب-سندرک از انتهای حوزه شهری میناب و به سمت شهر سندرک تعریض خواهد شد که ۲ و نیم کیلومتر از آن در فاز اول در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداره ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: با توجه به اینکه این جاده مواصلاتی بسبار پرتردد است و متاسفانه در این مسیر تعدادی از همشهریان مجروح و یا جان خود را از دست می‌دهند که باید در اسرع وقت نسبت به ایمن سازی این جاده ارتباطی اقدامات لازم را انجام داد.

به گفته سلحشور، فازهای بعدی تعریض محور مذکور یکی پس از دیگری استارت خواهد خورد.

معاون استاندار اذعان داشت: طی بازدید مشترک به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از این پروژه مقرر گردید در اجرای آن تسریع شود.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ویژه میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن