Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در چند روز گذشته شاهد ثبات بوده‌ایم و حدود ۵۰هزار بیمار در مراکز درمانی کشور بستری هستند و حدود ۳۰هزار نفر هم خدمات سرپایی دریافت می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جان‌بابایی امروز در بازدید از مراکز درمان گلستان به‌همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند ثبات بستری در چند روز گذشته در استان گلستان، اظهار داشت: هرچند قضاوت درباره روند کاهشی ابتلا زود است اما در چند روز گذشته شاهد ثبات بوده‌ایم هرچند این روزها حدود ۵۰ هزار بیمار در مراکز درمانی کشور بستری هستند و حدود ۳۰ هزار نفر هم خدمات سرپایی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در برخی استان‌ها همچنان روند ابتلا افزایشی است از جمله این استان‌ها اصفهان، فارس و خراسان رضوی است و بقیه استان‌ها تقریباً روند ابتلا به یک ثبات نسبی رسیده است.

معاون وزیر بهداشت با ابراز اینکه "در بحث زیرساختی تلاش می کنیم تا مشکل کمتری داشته باشیم"، افزود: در چند روز گذشته با کمک دولت، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تهیه دستگاه‌های اکسیژن‌رسان مشکل کمتری را شاهد بودیم.

جان‌بابایی تأکید کرد: امیدواریم تا هفته آینده با کمک‌های بیشتر روند بهتری را شاهد باشیم.

با درخواست مجمع نمایندگان استان گلستان، شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و تعدادی از اعضای کمیسیون برای بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی و بررسی مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز جمعه (۲۹ مرداد) به استان گلستان آمدند.

اعضای این کمیسیون در سفر یک‌روزه از هر حوزه انتخابیه به‌نمایندگی از یک بیمارستان بازدید می‌کنند اما در جمع‌بندی نهایی مشکلات همه بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان خصوصاً مواردی که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با بیماری کرونا مرتبط‌اند، لحاظ خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیماران بستری ویروس کرونا چند روز گذشته استان گلستان مراکز درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی