Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی داروخانه هلال احمر به صورت شبانه روزی برای بیماران کرونایی ارائه خدمات می کند.

عزت الله ضربی 29 مرداد در جریان اجرای طرح پویش نذر خون در اردبیل اظهار کرد: از اول صبح تا 10 شب داروخانه هلال احمر در این ایام به بیماران کرونایی خدمات ارائه می کنند تا در تامین دارو مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای مناسب طرح نذر خون با همکاری انتقال خون استان اردبیل  خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر نیز با نیروهای جوان و داوطلب خود در کمک به اجرای این طرح در صحنه هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح خادمان حسینی توسط جمعیت جوان هلال احمر در قالب هیئت های عزاداری با هدف توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین دسته جات عزاداری خبر داد و بیان کرد: برای رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین مورد تاکید در ایام کرونایی اجرای این طرح میتواند راهکاری مناسب برای کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع دلتاکرونا باشد.

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل نیز با بیان اینکه در پویش نذر خون دیروز 450 نفر ثبت نام کرده اند تا اهدای خون را انجام دهند، اظهار کرد: در روز عاشورا نیز پیش بینی ما خونگیری از 500 نفر اهداکننده است.

شراره دژکام خاطرنشان کرد: پویش نذر خون از ابتدای ماه محرم شروع شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد و اهالی خیر و نوعدوست استان در این ایامبه تدریج با مراجعه به پایگاه های انتقال خون می توانند در این پویش معنوی شرکت کنند.

وی نیاز به خون را نیاز همیشگی و مستمر بیماران توصیف کرد و گفت: باید تلاش خود را در راستای استمرار این حرکت معنوی با همراهی اهالی انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هلال احمر داروخانه هلال احمر درمان بیماران کرونایی استانی اجتماعی استان اردبیل هلال احمر نذر خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟