Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاخیر ساعته هواپیمای قشم مسیر تهران قشم گفت: در خصوص پرواز تهران قشم امروز جمعه باید گفت دید پایین فرودگاه قشم از دلایل اصلی تاخیر پرواز تهران قشم بود.

او ادامه داد: هواپیمایی قشم در ابتدا با توجه به نقص فنی پیش آمده و به منظور رعایت حقوق مسافران و جلوگیری از تاخیر بیشتر، بلافاصله هماهنگی با مبادی ذی ربط برای انتقال مستقیم مسافران به هواپیمای جایگزین را انجام داده است که این اقدام بدون انتقال مسافر به سالن فرودگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی قشم ایر بیان کرد: پس از این اقدامات، با توجه به دید پایین و شرایط جوی فرودگاه قشم، مسافران مدتی منتظر بهبود شرایط جوی شدند که به محض برطرف شدن این شرایط پرواز به مقصد قشم انجام شد.

نوروزی تاکید کرد: در این شرایط از مسافران طی دو مرحله پذیرایی به عمل آمده است بنابراین ضمن عذرخواهی از مسافران محترم از شکیبایی و همکاری مسافران فهیم این پرواز تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیمایی پرواز داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه