Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:01:21 GMT

پیکر شهید مدافع امنیت در شهر الهایی به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۴۹۰۶

پیکر شهید مدافع امنیت در شهر الهایی به خاک سپرده شد

به گزارش ایرنا پیکر پاک سروان مالک رسولی نیک (الهایی) شهید مدافع امنیت از شهدای نیروی انتظامی در آیینی روز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز، آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار صالحی فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی اهواز، جمعی از مدیران کل و مسوولان استانی و شهرستانی، جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان‌، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز حضور داشتند.

پیکر مطــهر مالک رسولی نیک(الهایی) شهید مدافــع امنــیت از بلــوار شهدای الهایی به سمت خیابان امام حسن عسکری(ع) تشییع و در آرامستان شهر الهایی به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا سروان مالک رسولی‌نیک( الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان دوم مردادماه سال جاری در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این شهید والا مقام پس از هفته‌ها بستری در بیمارستان روز تاسوعای حسینی بر اثر شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها مراسم تشییع شهید الهایی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تشییع شهید الهایی مراسم تشییع شهید الهایی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • کشف پیکر کودکان و زنان در گورهای جمعی بیمارستان ناصر
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد