Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل عبیات روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید امروز خود از مناطق کمتر توسعه یافته شهر آبادان اظهارداشت: با تلاش‌ شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و پیگیری‌ جدی استانداری خوزستان در ۲ هفته آینده، مدول دوم تصفیه خانه شهر آبادان به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه با بهره‌برداری از این مدول، علاوه بر کیفیت، کمیت آب شهر آبادان ارتقاء خواهد یافت افزود: تلاش‌ برای تحقق این برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق تامین روزانه ۱۸۰ هزار متر مکعب آب برای شهر آبادان با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصفیه خانه فاضلاب آبادان بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های مربوط به فاضلاب شهر آبادان بیان‌داشت: بر اساس پیش بینی‌ صورت گرفته، انتظار می‌رود تصفیه خانه فاضلاب آبادان دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پیش‌بینی مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های مربوط به جمع آوری آب‌های سطحی و آماده‌سازی معابر ویژه مناطق هفت گانه آبادان که در ردیف مناطق کم برخوردار این شهر قرار دارند گفت: این درحالی است که در قالب ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (فاینانس داخلی) مبلغ پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر آبادان اختصاص خواهد یافت.

عبیات یادآورشد: این میزان اعتبار، قطعا به تکمیل طرح جامع فاضلاب آبادان کمک ویژه و موثری خواهد کرد.

شورای فنی، قرارداد پیمانکار شبکه فاضلاب در منطقه سلج شرقی آبادان را فسخ کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به بخش دیگری از بازدید خود از مناطق کم‌برخوردار شهر آبادان بیان داشت: به دلیل مشکلات موجود در اجرای شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی، عملکرد پیمانکار پروژه منطقه سلج شرقی آبادان در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه‌داد: نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که به‌دلیل قصور پیمانکار، روند اجرای پروژه با مشکلاتی همراه شده است به همین دلیل قرارداد پیمانکار فسج و به شرکت آب و فاضلاب خوزستان اجازه داده شد تا در قالب ترک تشریفات نسبت به انتخاب پیمانکار جدید اقدام کند.

عبیات با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه شبکه فاضلاب منطقه سلج شرقی افزود: از پیمانکار جدید خواسته می‌شود هرچه سریعتر نسبت به جبران عقب ماندگی‌ها در اجرای پروژه مذکور اقدام کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان به اقدام صورت گرفته برای انعقاد قرارداد پروژه شبکه فاضلاب در منطقه فیه آبادان (لاله یک تا ۱۰) اشاره‌کرد و گفت: فرآیند انعقاد قرارداد مربوطه در مراحل نهایی قرار دارد و با قطعی شدن جزییات، پیمانکار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مشکل انشعاب آب در مناطق مختلف آبادان در حال رسیدگی است

وی در ادامه به بازدید صورت گرفته از مناطق ذوالفقاری، کوی ولیعصرو الوانیه آبادان اشاره کرد و گفت: برخی از شهروندان با مشکلات مربوط به انشعاب آب شرب روبرو هستند و بر همین اساس از شرکت آب و فاضلاب خوزستان خواسته شد رفع این مشکل را هرچه سریعتر در دستور کار قرار دهد.

عبیات تصریح‌کرد: در این بازدید همچنین مشکلات مربوط به معابر شهری آبادان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با همکاری مجموعه دستگاه‌های مرتبط نسبت به بهبود وضعیت معابر شهری برنامه‌ریزی شود.

بر اساس تفاهمنامه منعقد شده بین بانک صادرات و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، بخش از منابع مربوط به اجرای شبکه فاضلاب شهر آبادان برابر با چهار هزار میلیارد ریال توسط این بانک تامین خواهد شد.

کل شبکه فاضلاب آبادان پیش از آغاز جنگ تحمیلی ۱۴۵ کیلومتر شبکه شرکتی و ۱۴۵ کیلومتر شبکه شهری بود که از سال ۷۰ تا ۹۲ با اجرای پروژه‌های فاضلاب ۴۳۳ کیلومتر به شبکه فاضلاب آبادان اضافه شد.

برچسب‌ها استانداری خوزستان آبرسانی آبادان شركت آب و فاضلاب خوزستان پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان آبرسانی آبادان استانداری خوزستان آبرسانی آبادان شركت آب و فاضلاب خوزستان آب و فاضلاب خوزستان استانداری خوزستان شرکت آب و فاضلاب فاضلاب آبادان بهره برداری اجرای پروژه شبکه فاضلاب تصفیه خانه شهر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۷ میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز