Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@15:08:14 GMT

شناسایی و دستگیری توهین کنندگان به شمالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۵۲۰۴

شناسایی و دستگیری توهین کنندگان به شمالی‌ها

سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف از اقدام دو جوان که با توهین به مردم شریف شمال کشور و انتشار فایل آن در فضای مجازی، موجب رنجش خاطر هموطنان را فراهم کردند، اظهار کرد: اهانت به هموطنان به هیچ عنوان قابل قبول نیست و پلیس در برخورد با این گونه جرایم، به هیج عنوان کوتاه نخواهد آمد.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس گفت: پس از انتشار ویدئو اهانت دو جوان به مردم شریف شمال کشور، شناسایی و دستگیری عوامل موثر این جریان در دستور کار پلیس فتا گیلان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، پس از پی‌جویی‌های فنی و انجام اقدامات تخصصی پلیسی، دو فردی که مرتکب این عمل شده بودند شناسایی و متهم اصلی با هماهنگی مقام قضایی و اخذ نیابت در یک عملیات غافلگیرانه، ظهر امروز  در استان البرز دستگیر شد.

ملکی با تقدیر از همکاری خوب دستگاه قضایی استان بیان کرد: متهم پس از دستگیری، ابتدا منکر بزه انتسابی شد اما پس از مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید و از عمل مجرمانه‌ خود ابراز پشیمانی کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: همان‌گونه که قبلا نیز اشاره کردیم پلیس با اشرافیت بر فضای مجازی و قاطعیت در برخورد با جرائم، در کمترین زمان ممکن با اشخاص خاطی که به هر ترتیب باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین شهروندان شوند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان به مردم اطمینان داد پلیس در برخورد با جرائم و مخلان نظم، آسایش و امنیت مردم قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد عده‌ای با سوء استفاده از فضای مجازی، امنیت روانی شهروندان را به  مخاطره بیندازند.

وی از تلاش برای دستگیری متهم دوم این پرونده خبر داد و گفت: نتیجه اقدامات تکمیلی به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 621606 برچسب‌ها استان گیلان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی