Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به شایعات حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا شروع خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته و در ابتدای هفته موفق شد با نتیجه پرگل 4-2 بر رئال‌سوسیداد غلبه کند تا تیم رونالد کومان نشان دهد که بدون لیونل مسی نیز دست و پا بسته نخواهند بود و از مدعیان قهرمانی این فصل به شمار می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا بامداد یکشنبه در یک مسابقه سخت به مصاف بیلبائو خواهد رفت و رونالد کومان پیش از این بازی گفت: " دیدار برابر بیلبائو همیشه پیچیده است. آنها خیلی پیشرفت کرده اند. بیلبائو یک پیش فصل شش هفته ای را با سرمربی خود گذرانده و تمرینات زیادی انجام داده است. آنها تیم قدرتمندی هستند اما در عین حال ما هم می‌دانیم که چه کاری می خواهیم انجام دهیم."

استراحت دادن به پدری: "ما مدتی در این باره فکر کردیم. بله او از فردا دو هفته استراحت می‌کند. من با لوئیس انریکه صحبت کردم و نمی‌توانم در مورد تصمیماتی که آنها می گیرند توضیح بدهم. با این حال ما دو هفته به پدری مرخصی داده ایم چرا که به آن نیاز دارد."

شماره 10 مسی: "شماره یک مسئله باشگاهی است. این تصمیمی است که باشگاه باید بگیرد و نه مربی. نظر من مهم نیست."

شایعات انتقال امباپه به رئال مادرید:" من مربی بارسا هستم و علاقه ای به این مسئله ندارم. او بازیکن بزرگی است و باید انتخاب کند کجا برود یا بخواهد بماند. این مشکل من نیست."

آینده پیانیچ و اومتیتی: "بازیکنان مثل آن ها هستند که زمان کمی برای بازی کردن پیدا خواهند کرد اما نهایتاً تصمیم با خودشان است. با این حال می توانم بگویم که بله آنها موقعیت پیچیده‌ای دارند."

وضعیت فیلیپ کوتینیو: "فیلیپ کوتینیو در لیست وجود ندارد چرا که من فکر می کنم به یک هفته دیگر زمان احتیاج دارد. من روی او حساب می‌کنم چرا که بازیکن بزرگی است. او بازیکن بسیار مهمی است. فیلیپ فصل گذشته شروع به بازی کرد اما مصدوم شد. من به کوتینیو برای این فصل احتیاج دارم."

وضعیت مارتین برایتویت: " ما وضعیت باشگاه را می‌دانیم و اگر تیمی به یک بازیکن علاقه داشته باشد آن را گوش خواهیم داد. با این وجود مارتین برای ما بسیار خوب کار می‌کند.  او در پست‌های مختلف خط حمله بازی می‌کند و در بازی گذشته اهمیت خود را نشان داد. از نظر من فکر می کنم او باید بماند."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال امباپه رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امیدها برای کاتالان‌ها زنده شود اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند.

با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس