Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@16:17:18 GMT

درخواست حمایت تسلیحاتی احمد مسعود از کشورهای غربی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۵۳۱۳

درخواست حمایت تسلیحاتی احمد مسعود از کشورهای غربی

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که جنگجویان مخالف طالبان در ولایت پنجشیر از کشورهای غربی خواسته‌اند که به آن‌ها سلاح بدهند.

بنا به گزارش این روزنامه، «احمد مسعود»، فرزند احمد شاه مسعود که خود را رهبر جبهه مقاومت می‌داند، گفته که آمریکا و متحدانش «میدان نبرد را ترک کرده‌اند»، اما ایالات متحده می‌تواند بدل به حامی بزرگ دموکراسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «در این راستا، از دوستان افغانستان در غرب، در واشنگتن و نیویورک و در مجلس و دولت و لندن، جایی که تحصیلاتم را در آنجا تمام کردم، و در پاریس که سال پیش افتخار داده و خیابانی را به نام پدرم زدند، درخواست کمک می‌کنم.»

احمد مسعود افزود که سربازان ارتش و نیروهای ویژه به درخواست او پاسخ داده‌اند و اکنون با سلاح و تجهیزات نظامی در حال حرکت به سوی پنجشیر هستند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمد مسعود طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!

بازدید 3 رسانه‌های غربی در گزارشی چهار هدف ایران برای توسعه همکاری با روسیه و انگیزه‌های متقابل روسیه را برای توسعه همکاری نظامی و اقتصادی از استفاده از کوریدور ایران را مورد توجه قرار داده‌اند که البته بخشی از آن نظیر ساخت سلاح اتمی، ادعاهای تکراری رسانه‌های غربی است. آنها همچنین مدعی شدند ایران با ارائه سلاح‌هایش به روسیه در حال ارزیابی عملکرد جنگ افزارهایش در مقابل تسلیحات آمریکایی است که اوکراینی استفاده می‌کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»