Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس در فصل بیستم لیگ برتر از ۳ هافبک دفاعی استفاده کرد. احمدنوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا. از این جمع قرارداد نوراللهی و کامیابی‌نیا بعد از پایان لیگ بیستم به پایان رسید. پرسپولیسی‌ها با توجه به شکایت کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال آن بودند که هر چه زودتر تیم خود را تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال شاگردان گل محمدی در شهریور ماه باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان بروند.

با این اوصاف باشگاه پرسپولیس خیلی زود وارد پروسه نقل و انتقالات شد. با وجود تلاش‌های پرسپولیسی‌ها، احمد نوراللهی به طور رسمی از پرسپولیس جدا و راهی لیگ امارات شد.

بعد از خروج او احتمالاً مذاکرات با رضا اسدی جدی‌تر دنبال شود. اسدی به جز پست هافبک دفاعی سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد. به این طریق عملاً خیال کادرفنی پرسپولیس بابت فشردگی رقابت‌ها و مصدومیت‌های احتمالی مدافعان یا هافبک دفاعی‌اش راحت خواهد شد.

این درحالی بود که باشگاه پرسپولیس روز جمعه با وحید امیری نیز به توافق رسید تا این بازیکن برای ۳ سال دیگر قراردادش را با این تیم تمدید کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا اسدی خبر ویژه رضا اسدی نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی