Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان فصل گذشته گل‌گهر سیرجان در دو راهی سختی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - سعید صادقی در حالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ از شهرخودرو به گل‌گهر پیوست که این بازیکن زیر نظر قلعه‌نویی توانست استعداد خودش را نشان بدهد.

وی در لیگ بیستم ۴ گل و ۴ پاس گل ثبت و در جام حذفی یک گل مقابل آلومینیوم و پاس تنها گل تیمش را مقابل استقلال ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار صادقی سومین گلزن و دومین پاسور موفق سیرجانی‌ها در لیگ برتر محسوب می‌شود و ۲۴۵۱ دقیقه در زمین حضور داشته است؛ با توجه به این عملکرد بعید نبود که او مورد توجه دیگر تیم‌ها قرار بگیرد.

قرارداد این بازیکن ۲۷ ساله بعد از پایان رقابت‌های جام حذفی با گل‌گهر به پایان رسیده و وی در حال حاضر به عنوان بازیکن آزاد محسوب می‌شود. این وینگر اهل ساری که مورد توجه استقلال قرار گرفته، مذاکراتی نیز با این تیم داشته است. در عین حال گل‌‍‌گهر هم برای حفظ او تلاش می‌کند.

در این میان نقش امیر قلعه‌نویی و احترامی که صادقی برای مربی کهنه‌کارش قائل هست را نباید نادیده گرفت. پیش از این نوید عاشوری دیگر بازیکن سیرجانی‌ها اعلام کرده بود با استقلال مذاکره داشته است؛ اما به خاطر قلعه‌نویی ترجیح داده قراردادش را تمدید کند. پیش از این آرمین سهرابیان که مورد توجه استقلالی‌ها بود قراردادش را با گل‌گهر سیرجان تمدید کرد.

 

با این اوصاف صادقی جوان در دو راهی سختی قرار گرفته است. از یک طرف تیم پرطرفدار استقلال که می‌تواند مسیر پیشرفت و معروفیت او را هموارتر کند و از طرف دیگر استادش که او را به سطح اول فوتبال ایران رسانده است. باید دید صادقی در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید: عاشوری یک فصل دیگر شاگرد قلعه‌نویی ماند + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید صادقی امیر قلعه نویی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سعید صادقی امیر قلعه نویی قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی