Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاطفه عابدینی از برگزاری جلسه ای مبنی بر بررسی میزان افزایش مرگ ومیر افراد واکسینه شده، خبر داد.

عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کووید -19 در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: اگر بخواهیم وضعیت کل کشور را در نظر بگیریم مشاهده می کنیم که پیک بیماری در برخی از استان های کشور ( حدود 10 استان) رو به کاهش است و مابقی استان ها یا در پیک بیماری هستند یا به پیک بیماری نرسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برآورد وضعیت بیماری در استان های کشور را برای دو هفته آینده نمی توانیم پیش بینی کنیم، افزود: پیک دلتا، پیک طولانی ای است و در دو هفته پیش رو فکر نمی کنم که افزایش میزان بیماری را داشته باشیم و اوضاع بیماری خصوصا در تهران به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

عابدینی درباره صحت اعلام آمار های مبنی بر فوت بیش از اندازه ی افراد واکسینه شده به دلیل ابتلا به کرونا بعد از دز دوم تزریق واکسن گفت:  این آمار احتمالا در راستای تحلیل داده های بعد از واکسن است که در این خصوص امروز کمیته علمی ستاد کرونا جلسه ای را تشکیل خواهد داد و این موضوع را بررسی کند. همچنین فکر نمی کنم این موضوع تحلیل درستی از آمار و اطلاعات باشد.

دبیر کمیته علمی کووید -19 درباره احتمال وجود سویه جهش یافته ایرانی ویروس کرونا افزود: ما هنوز بررسی این موضوع را انجام ندادیم و چیزی نداریم که بگوید ما چیزی غیر از جهش های شناخته شده در ایران داریم.

او گفت: هیچ سویه ناشناخته ای در ایران مشاهده نشده است و موارد موجود ویروس دقیقا همان سویه هایی انگلیسی، دلتا و موارد موجود است که البته سوش غالب همچنان دلتا است.

انتهای پیام/4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان های کشور استان های کشور ویروس ایران ایران ویروس واکسیناسیون کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است