Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:21:06 GMT

تدارک بدمینتون قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۶۲۲۱

تدارک بدمینتون قم برای دومین قهرمانی لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که با موفقیت در مجموع دیدارهای رفت و برگشت مرحله نهایی فصل ۱۳۹۸ لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجموع صعود به لیگ برتر را کسب کرد و در نخستین تجربه حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر سال ۱۳۹۹ قهرمان شد، حالا برای تکرار قهرمانی لیگ برتر مهیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشت بدمینتون قم به لیگ برتر بعد از یک دهه

تیم هیات بدمینتون استان قم متشکل از نفراتی همچون محسن صادقیان، سجاد ترابی، محسن دادستان، معین کشاورز، مجتبی زارع، متین مقیمی و پارسا شهبازی به مربیگری محمدرضا مطیع چهره با سابقه و شناخته شده این رشته توانست در سال ۹۸ پس از ۱۰ سال قم را به لیگ برتر برساند.

این تیم در بازی‌های فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر بدمینتون مردان ایران در تعامل با باشگاه رعد پدافند هوایی با این نام به عنوان نماینده استان قم به میدان رفت، تیمی که با برنامه‌ریزی بسیار خوب هیأت بدمینتون قم و متشکل از کادر فنی و بازیکنان شاخص بومی از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به کارزار لیگ برتر آمده بود.

 

رعد پدافند هوایی نماینده قم در لیگ برتر

در واقع پس از رایزنی‌های مختلف هیأت بدمینتون برای یافتن حامی مالی و تشکیل تیمی قدرتمند در لیگ برتر، سرانجام این تیم با نام رعد پدافند هوایی قم در لیگ به مصاف حریفان رفت و در حالی که کمتر کارشناسی پیش‌بینی می‌کرد به عنوان یک شگفتی‌ساز ظاهر شود، اما با عملکرد موفق خود سرانجام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا قم برای نخستین‌بار صاحب قهرمانی لیگ برتر نیز شود.

 

قهرمانی رعد قم با ۹ پیروزی در ۱۰ مسابقه لیگ برتر 

تیم رعد پدافند هوایی قم در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور که با عنوان جام خلیج‌فارس به انجام رسید با تیم‌های دانشگاه یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری شهر بابک، خاتم اردکان و ذوب روی صبای زنجان رقابت کرد و با ۹ برد و تنها یک باخت قهرمان شد.

تیمی که فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور غوغا به پا کرد و با مدیریتی مدبّرانه، کادر فنی مجرّب و مجموعه‌ای از بازیکنان شاخص کشور به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت حالا با تغییراتی اندک مهیای لیگ برتر سال ۱۴۰۰ است.

 

تغییرات اندک رعد برای فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون

فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور از اوایل شهریور ماه رسما آغاز می‌شود و تلاش مجموعه هیات بدمینتون قم و کادر اجرایی تیم رعد پدافند هوایی این است که اوضاع بر وفق مراد آنها بوده و تیمی یک‌دست و هماهنگ را روانه لیگ برتر کنند و این تیم قهرمانی سال ۹۹ را تکرار کند.

آخرین خبرها حکایت از تداوم همکاری محمدرضا مطیع سرمربی قمی تیم رعد با این تیم در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد، ضمن اینکه به جز محمد پایروند و فرزین خانجانی، دیگر نفرات این تیم حفظ شده‌اند و بازیکنان مطرح دیگری که به عنوان سرباز به رعد پدافند هوایی می‌آیند جایگزین این دو چهره مطرح می‌شوند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: بدمینتون رعد پدافند هوایی قم لیگ برتر بدمینتون رعد پدافند هوایی قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور بدمینتون قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد

کارلو آنچلوتی به دوازدهمین جام خود روی نیمکت کهکشانی‌ها دست یافت

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد رکوردی دیگر برای کارلتو

با این قهرمانی، کارلو آنچلوتی از رکورد زین الدین زیدان عبور کرد و با ۱۲ جام، در رده دوم پرافتخارترین سرمربیان تاریخ رئال مادرید قرار گرفت. اختلاف کارلتو با نفر اول این فهرست یعنی میگل مونیوز، تنها ۲ جام است و در صورتی که لوس بلانکوس فاتح لیگ قهرمانان اروپا و در پی آن، سوپرجام یوفا شود، آنچلوتی می‌تواند نام خود را به عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ کهکشانی‌ها در کنار مونیوز افسانه‌ای جاودانه کند. گفتنی است آنچلوتی پنجمین فصل حضورش روی نیمکت رئال مادرید را سپری می‌کند، در حالی که میگل مونیوز نزدیک به ۱۵ سال سکان‌دار هدایت این تیم بود.

افتخارات کارلو آنچلوتی با رئال مادرید ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا
۲ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان
۲ قهرمانی در سوپرکاپ یوفا
۲ قهرمانی جام حذفی
۲ قهرمانی لالیگا
۲ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور